זה היה סיפור של חורף: כל הפריטים שהילדים שלכם חייבים

מכובעי צמר בבהדפס של ספיידרמן למוצרי קוסמטיקה לילדות ועד למעילים שיקיים - חדש על המדף בגרסה קרירה

בוי
בוי | צילום: יחצ
בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: ענקית האופנה רשת "ביג שופ" משיקה קולקציה חדשה של מותג הבית BASIC SHOP מותג בגדי בייסיק  לואו קוסט לכל המשפחה. סווצ'רים עם רוכסן אלכסוני, קפוצ'ונים, מכנסי פוטר בגזרות ועיצובים שונים. מעל 25 צבעים.

 

כמה: בין 40-70 ש"ח

 

ילד
ילד | צילום: יחצ

מה: גם העונה קולקציית הילדים של רשת האופנה הבינלאומית Desigual, מאופיינת בבדים איכותיים, נוחות מקסימאלית, יצירתיות וסגנון המתאימים לכל ילד וילדה. הקולקציה מציגה מגוון רחב של חידושים אשר באים לידי ביטוי  ביצירתיות ססגונית, בהשראת אישיותו של כל ילד, כשנוחות הבגד היא  בעדיפות ראשונה. מגמת ההדפסים לעונה זו מקבלת השראה מעולם החרקים בגווני הסוואה של ירוק חאקי, אדומים וכחולים בשמלות, חולצות טריקו עם פרחים זעירים לאירועים מיוחדים וסגנון ספורטיבי המשלב ג'ינס  ומוטיבים צבעוניים. הקונספט הגדול/ הקטן באוסף זה, מכיל העתקים של דגמים שנלקחו מקולקציית הנשים ומוצע גם בגדלים קטנים לילדים, כך שאימהות ובנות/נים יכולים להתאים וללבוש יחד וליהנות מסגנון לבוש זהה.

 

כמה: 59-499 ש"ח

 

שמלה
שמלה | צילום: יחצ

מה: רשת אופנת הילדים סולוג, אשר מחוברת לדור הצעיר, להרגליו, ולהעדפות שלהם,  משיקה לחורף 2017/18 קולקציה אורבנית, נונשלנטית ושיקית, הכוללת פריטים המיועדים לילדים עד בני  12 ומציעה מגוון רחב של טרנדים מהמותג סולוג וממותג האופנה לי קופר.

 

הקולקציה מיועדת לילדים השואבים את השראתם מתרבות הרחוב, היפ הופ וה- R&B. ילדים אלו חשופים למדיה החברתית ותמיד מעודכנים בכל פרט החל מהגיל הצעיר ביותר. הצעירים מצליחים לרכוש ידע וטעם איכותי באופנה, ואף לומדים מהר מאוד מה אין ומה אאוט.

 

כמה: 39.90 ש"ח- 79.90 ש"ח

 

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: קולקציית הילדים של קסטרו היא גם העונה הבחירה האופנתית המושלמת לתינוקות, ילדי גן ובית הספר. בית האופנה משיק הפעם קולקציה חגיגית לסתיו-חורף 17-18 שמתכתבת עם כל המגמות האופנתיות של הגדולים - מבלי לשכוח את הכיף והשמחה של משחקי הילדות. האהבה האדירה לה זוכה קו הילדים מביאה גם העונה להרחבת הקו, ומציעה לילדים מבחר נרחב מאי פעם לכל שעות היממה, משעת משחק וחוגים, לאחר הצהריים ובית הספר - מגיל ינקות ועד גיל 14.

 

כמה: 39.90 ש"ח - 149.90 ש"ח

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: מותג התינוקות והילדים האמריקאי Carter's, משיק קולקציית מארזי מתנה מוכנים לרך הנולד (מידות 0-3 חודשים) במגוון גדלים ואפשרויות לבן או לבת לסתיו-חורף 2017/18, כאשר לכל מארז שם ייעודי לחבילה. המארזים כוללים פרטי בייסיק עשויים 100% כותנה איכותית, כמו: בגדי גוף, אוברולים, מכנסיים, אוברול ארוך, רגליות, כובע, שמיכות דקות לצד פריטי פליז רכים ונעימים, אוברולים מבדים דמויי פרווה רכים, עליוניות מחממות ועוד. י

שנם משלוחים חינם ליולדת.

 

כמה?  החל מ 195 ₪ ועד 369 ₪.

 

יואב קוטנר
יואב קוטנר | צילום: יחצ

מה: YOLO - רשת המתנות והציוד לבית הספר, נכנסת לראשונה לקטגורית הטיפוח ומשיקה, סדרת מוצרים חדשה לבנות העשרה תחת השם: Beauty and Shine. הסדרה החדשה כוללת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה חדשים ייחודיים ובלעדיים לרשת YOLO, בריחות מרעננים.

 

כמה: 29- 49 ש"ח לכל מוצר

 

 

 

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: רשת  גלי משיקה את קולקציית סתיו- חורף 2017/18 לילדים, קולקציה אופנתית וחדשנית מתמיד המשלבת סגנונות וצבעוניות חורפית תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת: מגפיים, מגפונים, נעלי ספורט, נעלי בובה וכן סניקרס לעונת מעבר, מגפי גשם, נעלי בית ונעלי צעד ראשון לתינוקות. החל מהיום מבצע על נעלי חורף ונעלי ספורט לילדים ונשים- זוג שני ב 70% הנחה! עד ה 15.11.

כמה? - 169.90-239.90 שח

 

יואב קוטנר
יואב קוטנר | צילום: יחצ

מה: חברת "פלפוט" משיקה זו העונה הרביעית את קולקציית האיסוף של ליגת האלופות בכדורגל. הצ'מפיונז ליג הוא מפעל הכדורגל היוקרתי והמרתק ביותר באירופה. בסדרה מופיעים כוכבי הכדורגל של הקבוצות המשתתפות בטורניר הכדורגל האירופאי הגדול  2017-2018.

 

כמה: קופסת פח מגה: 74.90 ₪. כולל 60 קלפים, כולל קלף ממהדורת הזהב.

 

 

 

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: ריזאלטס, משמיד כינים ללא חומרי הדברה, מזמין את ההורים ואת הילדים ליהנות ממארז חגיגי ומשתלם במיוחד: ספריי 150 מ"ל + תמיסה 100 מ"ל מתנה! בנוסף, הילדים נהנים מבקבוק שתייה מתקפל של יובל המבולבל מתנה במארז.

 

כמה: 109 ש"ח

 

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: רשת ההלבשה "סלקשיין" מציגים גאדג'ט מדליק לחורף לילדים שלא רוצים לחבוש כובע ולהורים שמחפשים דרך יצירתית שהילדים לא ירצו להוריד את הכובע. ליין חדש של כובעי גרב חמים לחורף ממותגים בגיבורי העל ספיידרמן ובטמן לצד מיקי מאוס.

 

כמה: 24.90 ש"ח

 

 

מה: רשת הצעצועים עידן 2000 ממשיכה לפתח את המותג הפרטי של הקנגורו המתוק JOY. לרגל עונת החורף עידן 2000 משיקים משחק פאזל רצפה ממותג עם דמות הקנגורו. משחק הכולל 48 חלקים.

 

כמה: 14.90 ש"ח

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: רשת אפרודיטה משיקה קולקציית בגדי פנאי ופיג'מות תואמות לאם ולבת לחורף 2017-18 תחת השם PICCOLA DONNA. הפריטים משלבים מוטיבים רכים וקסומים מעולמות התוכן של לילה וחלומות, ביניהם עננים, כוכבים וקשת בענן כאשר האיורים עשויים בטכניקות שונות כגון רקמה, פאצ'ים, דפוס גליטר ועוד.

 

כמה: החל מ - 89 ₪ עד 179 ₪

 

 

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: סדרת סרקל לשיער בהיר - בלונדיני מועשרת בתמצית פרחי הקמומיל המסייעת בשמירה על גוון שיער בהיר עד בלונדיני. התכשירים הינם היפואלרגנים, אל דמע ומועשרים בתמצית רוזמרין המסייעת בשמירה על היגיינת השיער. שמפו סרקל מכיל פרו ויטמין B5 המסייע בהענקת לחות, רכות וגמישות לשיער ותורם למראה שיער בריא. מותיר את השיער נקי ובריח נעים. מרכך סרקל מקל על הסירוק, שומר על השיער רך וללא קשרים, בניחוח עדין וממכר שנשאר לאורך זמן.

 

כמה: 28.90 ש"ח

 

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: רשת האולטרה לואו קוסט סלקשיין משיקה ליין של מעילי אופנה לבנות. מעילי בומבר בגזרה אופנתית וקצרה. מעיל חם עם גימור של בד מבריק בחלק החיצוני. הצווארון של המעיל פרוותי רך ונעים. המעיל משלב רקמות של בד ומתאים מאוד לחורף הישראלי. המעיל מגיע בצבעים ורוד ולבן פנינה.

 

כמה:  89.90 שקלים

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: רשת חנויות זברה מציגה את קולקציית מעילי מותגים וגיבורי על. מעילים חורפיים מניילון של בטמן וסופר הירו גירלס. מעיל ניילון עם ריפוד פליז סינטטי מבפנים. קל מאוד ונעים. מגיע עם קפוצ'ון.

 

כמה: 99.90 ש"ח

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: רשת ההנעלה WESHOES מציגה מגפי גשם בעיצובים מדליקים ומיוחדים לילדים לסתיו חורף 2018

המגפיים עמידות לחדירת מים, בעלות סוליה המונעת החלקה ,נוחות לניקוי, עם ידיות בצדי המגף לנעילה וחליצה קלה כך שיוכלו לקפץ בשלוליות בסטייל.

 

כמה: 70 ש"ח

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: אתר שופינג האופנה, Adika החל למכור בבלעדיות את מוצרי טיפוח השיער EVA-nyc.

הודות לשיתוף הפעולה, יתאפשר בפעם הראשונה מאז נוסדה חברת Eva-nyc לרכוש את מוצריה גם בישראל. מתאים מאד לנערות.

 

כמה: 9-89 ש"ח

 

בוי
בוי | צילום: יחצ

מה: סדרת אוברולים, מכנסיים ובגדי גוף חדשים של לייף בייביז לחורף 2018. בין המוצרים החדשים מארזי שלישיית בגדי גוף, מארזי שלישיית מכנסיים, מארזי זוג אוברולים. הסטים החדשים המוצעים לבנות ולבנים מגיעים במגוון צבעים ודגמים אופנתיים ומסוגננים עשויים 100% כותנה נעימה ורכה המתאימה לעיטוף התינוק שלך.

 

כמה: סט של 3 בגדי גוף 61.90 ש"ח

 

בגד גוף
בגד גוף | צילום: יחצ