מקס סטוק פתחה מחלקת מוצרי תינוקות - ההורים רוקנו אותה

רשת החנויות ביצעה ניסוי כלים, עם מחירים שמהווים חצי ואפילו שליש מהמקובל - וההורים הסתערו על המדפים. האם נמצאה האלטרנטיבה הזולה באחד התחומים בהם יוקר המחייה מעיק במיוחד?

מקס סטוק
מקס סטוק | צילום: צילום מסך-

סניף "מקס סטוק" בראשון לציון, היום בשתים עשרה בצוהוריים- המחלקה שרק אתמול הייתה עמוסה במוצרי תינוקות מוזלים הצטמצמה היום לִשלושה טורים בלבד, הקונים חיסלו הכול.

 

למרות ההכרזות של משרד האוצר על התוכנית להפחתת מכסִים על מוצרי תינוקות - הצרכנים הישראלים שמרגישים את יוקר המחיה גם במוצרי התינוקות הפיצו מפה לאוזן את השמועה על מכולוֹת החיתולים, הבגדים ושאר המוצרים הזולים שעושים את דרכם לִסניפי הרשת.

 

הרשת שידועה בִּמְחִירֶי הרצפה שלה, אם תרצו גרסת "קופיקס" של כלי הבית, פרסמה הודעה קצרה בפייסבוק והצרכנים הגיבו בהתאם.

 

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

אדם אחד נגד הממסד הרפואי

בעד ונגד - האם לבקש סליחה מהילדים?

כל הדברים שהורים צריכים לדעת לפני שהם קובעים פליי דייט

החברות המוזלות הפכו בשנים האחרונות לפופולרִיות במיוחד, הישראלים מחפשים את הזול אבל כשמדובר במוצרי תינוקות - הם צריכים לחפש לא מעט. את ההסתערות אפשר אולי להבין יותר לעומק כאשר משווים את המחירים שמוצריהם נחטפו למקבִיליהם בשוק. למשל את חיתולי הפלנל שעולים ברשת שילב (פופאפ) וברשֶת "מוצצים" ארבעים שקלים, תוכלו למצוא ב"מקס סטוק" בעשרים שקלים בלבד.

 

בעוד במדינות אירופיות כמו בריטניה, צרפת או פורטוגל מוצרי התינוקות פטורים, לפחות בחלקם, ממכס, בישראל, לפחות בינתיים, הורים רבים מחפשים פתרונות ברשת. אחרי ניסוי הכלים, ברשת מקס סטוק מתכננים להקים בחודשים הקרובים מחלקות גדולות למוצרי תינוקות. ולגבי בשורות לארנק, ההורים יצטרכו להמתין ולראות - מה ילד יום.