אופנת חג: הקטנים גדולים נהיו

מה ילבשו הקטנים שלכם בליל הסדר? בהשראת הטרנדים הבולטים ברשתות האופנה המובילות לנשים, נוצרו טרנדים מוקטנים לילדים. המגמות הנכונות מועתקות לדגמים בגילאים של הקטנטנים

תינוק ישן
תינוק ישן | צילום: יחצ

להיראות כמו גדולים הפך להיות כבר מזמן המוטו באופנת הילדים. מה שהחל כטפטוף בעונות הקודמות צובר תאוצה וממש שוטף את המדפים באביב.

 

תינוק ישן
תינוק ישן | צילום: יחצ

הילדים כבר מזמן הפכו להיות מובילי אופנה ומכתיבי טרנדים אופנתיים, אם זה בהשראת האימהות שדוחפות, או בשל היותם פאשניסטים בעצמם. הילדים מגיל צעיר ביותר עצמאים בדעותיהם, יודעים טוב מאוד מה הם רוצים ובעיקר הם רוצים להיראות כמו הגדולים.

 

הגזרות הנכונות, הסטיילינג המדליק והתמהיל המדויק משווים לקטנים מראה אירופאי וניחוח של חו"ל. השילוב המנצח שמתאים לליל הסדר ולאווירת החג הקרובה הוא הצבע הלבן - צבע חגיגי וקלאסי, שאין מתאים ממנו לפתוח את עונת האביב הקרובה.

 

תינוק ישן
תינוק ישן | צילום: אלה אוזן

לכבוד חג הפסח הקרב, רקחנו עבורכם שלל אופציות אופנתיות בגוון הלבן, שילבנו עם כסף או זהב ויצאו לוקים חלומיים.

 

לבנות - שמלות רומנטיות בגוון לבן או שמנת בשילוב טול או פייאטים, חצאיות קצרות בשילוב פרחים, חולצות וולנים, עליוניות ושרוולונים מבדים נשפכים, שמלות טי שירט מתנפנפות בגימור תחרה, עיטורים עדינים מחיתוכי לייזר של לבבות, שמלות קולר רחוקות מהגוף במראה בוהיימיני וקייצי, חצאיות וחולצות תואמות, שמלות ורודות ונפוחות עם ז'קטים קטנים תואמים, אוברולים ושמלות בסיומות טוטו חגיגיות ועוד.

 

חחח
חחח | צילום: יחצ

לבנים - מראה יאכטיונרי שכולל מכנסי דגמ"ח בגוון חאקי או כחול, חולצות פולו חלקות או  חולצות צווארון מחויטות ושיקיות להפליא, מכנסי ברמודה במגוון צבעים, חולצות מכופתרות בגזרות שונות, חולצות ומכנסיים מבד פשתן קייצי, חולצות חגיגיות ועוד.

חחח
חחח | צילום: אלון שפרנסקי

המגמות הבולטות והמרכזיות שמצאנו בבגדי ילדים לאביב כוללות:

 

צבעוניות

השראת החוף והחופש ואווירת הקיץ.  פריטי האביב-קיץ מתאפיינים בצבעוניות פסטלית רכה ונעימה של תכלת, ורוד בייבי, מנטה, צהוב בננה עם פריטי טאי דאי רבים, שטיפות וצביעת "דגרדה". שילוב בין שניים או שלושה גוונים פסטלים יוצר מראה של  תחכום אלגנטי ומתיקות אין סופית.

 

חחח
חחח | צילום: יחצ
הודא
הודא | צילום: הילה שייר
חחח
חחח | צילום: יחצ

הדפסים

נדמה שלאן שלא נסתכל נמצא פרחים מלבלבים על בגדים, אביזרים ואפילו נעליים. הבגדים נראים כגן פרחים אביבי ורומנטי בהדפס פרחים קטן או גדול וכל שנותר לנו הוא לקטוף את הפריט החביב עלינו וללכת על שילוב רומנטי עטור רקמות, קרושה ובדי תחרה. המגמה הפרחונית היא אחת ממגמות העונה החזקות, הבולטות והשולטות, וברשתות האופנה של הילדים נערכו בהתאם ויצרו לא מעט פריטים בעלי ניחוח פרחוני.

 

הצעות ההגשה שלנו לעונה הנוכחית כוללות: שמלות פרחוניות וצבעוניות, חצאיות פרחונית בשילוב חולצות צווארון, חולצות פרחים בשילוב מכנסונים בהדפס פרחוני.

 

מעבר לבגדים, הפרחים מקשטים העונה את תחום האבזרים וכך ניתן למצוא כובעים פרחוניים, משקפי שמש בעלי מוטות פרחוניים, קשתות עם פרחים, תיקים וכמובן סנדלים מעוטרים פרחים.

 

חחח
חחח | צילום: שי קדם
חחח
חחח | צילום: גיא כושי ויריב פיין
תינוק ישן
תינוק ישן | צילום: יחצ
תינוק ישן
תינוק ישן | צילום: מנחם רייס

דנים סטייל

פריטי דנים "קוליים" במראה של קטנים כמו גדולים, עם כל סממני אופנת ג'ינס בוגרת. הקולקציה מתאפיינת במראה יום יומי, אורבני וטרנדי, דפוסים עם כיתובים ואמירות אופנתיות, דפוסי "פוטו", כביסות חדשות לג'ינסים, קרעים ופאצ'ים. בגזרת הבנים ניתן לראות מגוון רחב של חולצות אריג עם צווארון רגיל או סיני, חלקות, עם לייקרה או מודפסות ועם טקסטורות. בנוסף מגוון של חולצות פולו, חולצות T לאירועים מיוחדים וחולצות סריג לייקרה מטופלות. ניתן לשלב את החולצות בקולקציה עם מכנסי אריג איכותיים בגזרת הFLAT FRONT- , האופנתיים ביותר וה- ג'וגר או הסלים פיט.

 

חחח
חחח | צילום: גיא כושי ויריב פיין
חחח
חחח | צילום: יחצ
חחח
חחח | צילום: יחצ

טיפים לסטיילינג ילדים :

  1. טיפ יוניסקס - לא לפחד מצבעים ולהשתמש בצבעוניות ססגונית ושמחה, רצוי לערבב לפחות שלושה או ארבעה צבעים יחדיו.
  2. מכנסי ג'ינס או ז'קט ג'ינס הם בסיס מצוין לכל הופעה חגיגית. ז'קט ג'ינס ישדרג כל שמלה קיימת בארון ומכנסיים או חצאית ג'ינס עובדים נהדר עם מבחר גדול של סריגים או חולצות אריג.
  3. חצאית בלרינה בגוון בהיר - צריך אחת כזו בארון. איתה כל טי שירט תראה מיד חגיגית.
  4. אביזרים תמיד משנים ומשדרגים כל בגד. בחרו בקשת פרחונית, שרשרת גדולה או תיק צד עם פייאטים. האביזרים יכולים לעבור אתכם מבגד לבגד ובכל פעם לתת טאץ' וסטייל אחר.
  5. תוספת שיכולה לשדרג כל ג'ינס פשוט היא חולצה מעוטרת וולנים באזור הצוואר וכפות הידיים מבד רך ונשפך.

 

 

חחח
חחח | צילום: יחצ
חחח
חחח | צילום: יחצ

***הכותבת היא גילי סיוון-כהן, סטיילסטית ומרצה על סטיילינג ברחבי הארץ