בקרוב בביצי קינדר: צעצוע ישראלי

הישג בינלאומי לחברת צעצועים ישראלית קטנה בדרום "מודולר טויס", שלראשונה הצליחה להשתלב בתעשיית הענק של ביצי הפתעה 'קינדר'

זמן צפייה: 04:52

חברת "Modular Toys", המונה רק 3 אנשים, לראשונה הצליחה להשתלב בתעשיית הענק של בייצי 'קינדר', ומכרה פטנט של מכונית מרוץ זעירה ומסלול מרוצים להרכבה שישולבו כהפתעה בביצי הקינדר הפופולריות. "זאת הייתה התרגשות עצומה כשלבסוף קינדר העולמית רכשה את פטנט הייצור של המכוניות המודולריות ומסלולן. הרי מדובר בחברה בינלאומית ענקית שמוכרת בכל מקום ומגלגלת סכומי עתק של מיליארדי דולרים בשנה", שיתף מנכ"ל חברת הצעצועים המודולריים, ויטלי מינין.

''בכל ביצה ימתינו שלושה חלקים ומכונית''
''בכל ביצה ימתינו שלושה חלקים ומכונית'' | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של modular Toys

"לפני 7 שנים, במהלך תערוכת צעצועים בגרמניה, הגיע לדוכן שלנו נציג של קינדר, ראה את המוצר והתלהב. מדובר היה במסלולי מכוניות מודולריים מפלסטיק, והוא רצה לשלב את זה בביצי ההפתעה", מספר מינין.

המוצר העיקרי של החברה, שיושק בפסח הקרוב, הוא מסלול מכוניות מודולרי התואם לחלקי לגו. בנוסף, לערכה יש אפליקציה של "מציאות רבודה", מה שמאפשר שילוב של המשחק עם העולם הווירטואלי. "היה חשוב לנו לייצר צעצוע שיהיה בעל ערך התפתחותי וקוגניטיבי לילדים. המשחק במכוניות נותן 'הבנה תלת ממדית' לילדים ומשפר את המוטוריקה שלהם", הוסיף.

העולם הבוקר כל הקטעים

עוד באסיפת הורים

כך תשכנעו את הילדים לאכול ירקות [brightcove_iframe video_id='health-articles-017' autoplay='0' credit='' kid='1_lt8kcmun' duration='35']

איך לחנך ילדים לצרכנות נבונה?

מה מרגישים ילדכם בזמן חלוקת תעודות?