האם נמצא פתרון לשכחת ילדים ברכב?

מערכת מיוחדת שפותחה לרגל תחרות החדשנות והיזמות של רשת מכללות אורט, תנסה למנוע את הנורא מכל - שכחת ילדים ברכב. כל הפרטים

זמן צפייה: 00:24

בשבוע שעבר, התקיימה תחרות החדשנות והיזמות של רשת מכללות אורט. בתחרות השתתפו כ-80 פרוייקטים שהתחלקו בין מסלול מדעי הנדסי (במגמות מכונות, אלקטרוניקה ותכנה) לבין מסלול עיצוב (במגמות אדריכלות, עיצוב מדיה ועיצוב תעשייתי). הפרויקטים שהוצגו בתחומי ההנדסאים השונים הביאו לידי ביטוי עבודה מאומצת של הסטודנטים והסטודנטיות התחרות התקיימה בקמפוס מכללת אורט הרמלין בנתניה. בתחרות נכחו מר צבי פלג מנכ"ל רשת אורט ישראל וד"ר שמריהו רוזנר, סמנכ"ל וראש מינהל המכללות ברשת אורט.

_______

"למשך חמש דקות שלמות שכחתי שהבת שלי קיימת, שהיא ברכב"

הקיץ כבר כאן: האפליקציות שיזכירו לכם שאתם לא לבד ברכב

_______

אחד מהפיתוחים המעניינים שהוצגו בתחרות היו של נועם גולדשטיין ממכללת אורט בראודה שפיתחה מערכת מיוחדת שתמנע שכחת ילדים ברכב ותתריע במידה והדבר קורה.

המערכת מורכבת מסיכה קטנה שמחוברת לתינוק באופן בטיחותי, תבדוק את מצב התינוק ותראה סטטוס להורים במצב שוטף. גלאים שונים ימדדו את המצב הגופני של הילד כגון: חום, רעשים, תזוזה דופק, נשימה לא סדירה ובכי (רעש). כל שינוי מהותי מבחינת חום הגוף, תזוזה, דופק נשימה לא סדירה ובכי, תשלח התראה למחשב ההורים או לטלפון נייד המודיעה על מיקומו ומצבו הגופני של הילד.

שכחת ילדים ברכב

רכיב נוסף שחשבו היזמים לכלול במערכת יבדוק גם את מצב רטיבות החיטול של התינוק/ת, ויציג באחוזים תוצאה האם צריך להחליף חיתול.

עוד באסיפת הורים

תובנות קטנות: אל תפחדו לחלום בגדול

אלטרנטיבה לחינוך: אל תחכו שבית הספר יעשה את העבודה לבדו

תלמידים מוחים: למדו אותנו איך לחשוב, לא מה לחשוב

בוקר רגוע: אל תשלחו את הילדים לביה"ס לפני 8 וחצי בבוקר