ויקי פיט: הכירו את אלי עוזר, הישראלי שסוגד לכפות רגליים של נשים

אלי עוזר חיבב מגיל צעיר כפות רגליים נשיות, אבל לפני כמה שנים הפך את זה לאתר אינטרנט, שכיום מכיל מאגר עצום של כפות רגליים. אז איך נראית כף רגל מושלמת?

אלי עוזר, מנהל אתר "ויקי פיט" ובו מאגר כפות רגליים נשיות
אלי עוזר, מנהל אתר "ויקי פיט" ובו מאגר כפות רגליים נשיות | צילום: חדשות 10

לאלי עוזר יש תחביב מוזר: הוא מנהל אתר בשם ויקי פיט. פטישיסט של כפות רגליים - משוגע עליהן.

 

"אני מעדיף להימנע ממושגים כמו פטישיסט, כי זה כמו כל איבר אחר מבחינתי", הוא מסביר לירון לונדון, לאחר כתבה נרחבת שפורסמה עליו במוסף הארץ. "פטיש זה נחשב סטייה. מבחינתי זה להעריך את כל החלקים של גוף האישה".

 

עוזר זוכר במעורפל מתי התחיל הסיפור אצלו להפוך לתחביב. "בגיל ההתבגרות, גיל 13, משהו כזה, זה התחיל". את האתר הוא פתח בערך בגיל 27. "אמרתי לעצמי, אפתח אתר כזה דבר ראשון בשביל עצמי - שיהיה מסד נתונים נורמלי באינטרנט של כפות רגליים, כזה דבר לא היה. חיפשתי וראיתי שאין. התחלתי להעלות תמונות בעצמי, קיוויתי שזה יתגלגל ואנשים אחרים יוסיפו תוכן".

 

>> לכתבות נוספות בנושא

אלי, לידיעתך: הדוגמנית עם הרגליים הכי ארוכות באמריקה

מה הפטיש שלכם? חמש התשובות הכי נפוצות

טיפים לטיפוח כפות הרגליים - בלי לצאת מהבית

 

באתר יש כפות רגליים של נשים בלבד, ועוזר מסביר איך נראית כף רגל אידיאלית. "יש דברים שכולם אוהבים - כף רגל שנראית בריאה, בלי פטרת ודברים כאלה, עור חלק, סימטריה, מבחינת פרופורציה של אצבעות וציפורניים. גם גובה הקשת חשוב - קשת גבוהה עדיף על פלטפוס. מעבר לזה יש אנשים שמעדיפים אצבעות ארוכות, יש אצבעות קצרות, יש עניין של טעם אישי".

 

ואיך עוזר אוהב את כפות הרגליים שלו? "יחפה", לאו דווקא על נעליים. "אני אוהב נשים יחפות. כף רגל שהיא לא כל כך יפה, עדיף שתהיה מכוסה בנעל".

 

למי יש את כף הרגל היפה ביותר שעוזר ראה מעודו? "החברה שלי, חד משמעית", הוא אומר, "אני יותר בקטע של היופי הוויזואלי".