סמסונג חשפה את גלקסי S3

ספינת הדגל החדשה של סמסונג: מסך של 4.8 אינץ', מעבד ארבע ליבות ומצלמת 8 מגה פיקסל. כולל גם זיהוי קולי, זיהוי פנים ואפשרויות צילום מתקדמות. יושק באירופה בסוף החודש - אך בינתיים לא בישראל

גלקסי S3
גלקסי S3 | צילום: יח"צ

ריק

היורש כבר כאן: סמסונג חשפה הערב בלונדון את ספינת הדגל החדשה שלה - גלקסי S3.

המכשיר, שהוצג על ידי נשיא סמסונג העולמית, כולל מסך 4.8 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED, מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 1.9 מגה פיקסל, המאפשרת צילום עצמי באיכות HD.

כפי שהודיעה סמסונג עוד קודם להשקה, מעבד המכשיר החדש הוא Exynos במהירות 1.4GHz, הכולל ארבע ליבות. עוד מתהדר המכשיר בסוללה חזקה במיוחד של 2,100mAh הניתנת להחלפה, ותומך בטעינה אלחוטית באמצעות הנחתו על משטח מיוחד. 
  

גלקסי S3, שמשקלו 133 גרם ועוביו 8.6 מילימטר, יושק ב-145 מדינות בסוף החודש, אך ישראל לא צפויה להיות ביניהן. הוא יהיה זמין בצבעים לבן וכחול, ויגיע בשלושה דגמים: 16GB, 32GB ו-64GB. בכל הדגמים ניתן יהיה להרחיב את נפח האחסון באמצעות כרטיס מיקרו SD.

 

המכשיר יושק עם הגרסה האחרונה של אנדרואיד, Ice Cream Sandwich, וכולל מגוון גימיקים ותכונות חכמות כגון זיהוי פנים, שנועדו להפוך את חוויית הצילום לאינטואיטיבית יותר.

תמונה 1

גלקסי S3
גלקסי S3 | צילום: יח"צ

המשך

אני רואה לך בעיניים
החידוש המהפכני ביותר במכשיר הינו "מעקב" אחר עיני המשתמש: גלקסי S3 יודע מתי "שמים אליו לב" ומתי לא, ומגיב באופן אינטליגנטי למשתמש. פונקציה זו, שנקראת Smart Stay, מזהה מתי המשתמש מבצע משימות במכשיר,

באמצעות המצלמה הקדמית אשר מזהה את עיניו, ושומרת על תצוגה בהירה.

 

המצלמה האחורית מוכנה לעבוד בתוך פחות משנייה, נעזרת בחיישן בעל תאורה אחורית, ומאפשרת לצלם וידאו ותמונות בו זמנית. כן היא כוללת מצב חכם לצילום שמונה תמונות ברצף, מתוכן היא בוחרת את התמונה הטובה ביותר. תכונה נוספת של המצלמה היא Social Tag, המזהה את פני החברים המצולמים, ומאפשרת לשלוח להם את התמונה, או לנווט לפרופיל שלהם.

 

התשובה של סמסונג לסירי

כמו כן, נראה שבסמסונג עבדו קשה על מתחרה לסירי של אפל: המכשיר כולל הפעלה קולית אינטואיטיבית, שמבינה הוראות בשפה פשוטה ומבצעת אותן במהירות.

 

פונקציה זו, שנקראת S Voice, הינה ממשק משתמש בשפה טבעית, המגיבה לפקודות המשתמש. באמצעות פונקציה זו ניתן להשמיע שירים מועדפים, להנמיך ולהגביר את הווליום, לשלוח הודעות טקסט ומיילים ואף להפעיל את המצלמה.

 

חידוש נוסף במכשיר הוא פונקציית ה-S beam, המאפשרת שיתוף מהיר: קובץ וידיאו של 1GB תוך 3 דקות, וקובץ מוסיקה של 10MB תוך 2 שניות. זאת, באמצעות הצמדת שני מכשירים, ללא צורך בחיבור Wi-Fi.

 

עוד הכריזה סמסונג על על תקן חדש להעברת וידאו באופן אלחוטי - AllShare. זהו תקן פתוח המיועד למחשבים ומסכי טלוויזיה, ומהווה את תשובתה של סמסונג לתקן ה-AirPlay של אפל.

 

שירות נוסף שהושק הוא Music Hub, שיאחסן את קבצי האודיו שלכם בענן, ובשלב זה הוא לא צפוי להיות זמין בישראל. המכשיר כולל גם שבב NFC לביצוע עסקאות אלחוטיות, וחברות האשראי ויזה ומאסטרקארד עובדות על אפליקציות שיתמכו בו.

 

תמונה 2

גלקסי S3
גלקסי S3 | צילום: יח"צ

במהלך מסיבת העיתונאים ערכנו לייב בלוגינג, אתם מוזמנים לגלול אחורה כדי לעקוב אחר הדיווח שלנו בזמן אמת:

לייב בלוג