אפליקציה: לשחק עם הקרודים של רוביו

שיתוף פעולה בין החברה שמאחורי אנגרי בירדז והסטודיו שיצר את שרק ומדגסקר מאיים להיות משאבת הזמן החדשה שלכם

The Croods Rovio Mobile Game
The Croods Rovio Mobile Game | צילום: יחצ

ריק

גוף האייטם

באופן עקרוני לא תמצאו אותנו ממצמצים לכיוון של משחקי ניהול משק למיניהם, אבל חייבים להודות שזה מקרה מיוחד. 

מילא שמדובר במותג של אולפני דרימוורקס, האחראים ללהיטי אנימציה דוגמת "שרק", "מדגסקר", "קונג פו פנדה" וגם החידוש ל"רובוטריקים". אבל כשהחברה שמפתחת את המשחק היא רוביו, האחראית לתופעת הציפורים הכועסות - זה כבר משהו שצריך לשים לב אליו.

 

מדובר במשחק The Croods, על שם סרט ההרפתקאות התורן של דרימוורקס, הנקרא בציון "הקרודים". בהתאם לסיפור הרקע של הסרט, אתם מובילים משפחה של ניאנדרטלים המגלים את נפלאות העולם הפרהיסטורי, על שלל אוצרות הטבע וחיות הפרא שבו.

 

את האנימציה התלת מימדית של הסרט מחליפה כאן אנימצית דו מימד צבעונית ומושכת, שמצליחה לתרגם יפה את הדמויות לפורמט שמתאים למסכי הניידים שלכם.

 

The Croods Rovio Mobile Game
The Croods Rovio Mobile Game | צילום: יחצ

דווקא המשחקיות גרמה לנו להרים גבה. זה הסיפור המוכר בו אתם מגדלים ומפתחים משק, שבמקרה הנוכחי מורכב מכל מיני יצורים פרהיסטוריים מדומיינים, כשכל פיתוח לוקח זמן (זמן שניתן כמובן לחסוך ע"י רכישת משאבים וירטואליים באמצעות כסף אקטואלי) ומקדם אתכם קצת לקראת הקמת חווה לתפארת, כזו שתדחף את המשפחה הקדמונית מעידן הצייד אל המהפכה החקלאית.

לא שבמשחקי ניהול חוות יש משהו רע כשלעצמו, אלא שזה שטיק מאד מוכר - ומחברה כמו רוביו, שאנחנו תופסים כטיפוסים יצירתיים, היינו מצפים למשהו קצת יותר מעניין וקצת פחות צפוי. ובכל זאת, אם אתם אוהבים פארמוויל, סרטים מצוירים ולחכות בסבלנות, כנראה יש כאן משהו בשבילכם.

 

חינם לאנדרואיד ול-iOS