עשו את המכה: פלויד מייוות'ר נכנס כשותף בחברת המשחקים Playtrex מישראל

פלויד מייוות'ר, מי שמוגדר בעיני רבים כמתאגרף הטוב בכל הזמנים, ישקיע בחברת המשחקים הצנועה מהרצליה ויישב לידכם בשולחן הפוקר הווירטואלי

קרב המאה: קונור מקגרגור, לוחם ה-UFC, נגד פלויד מייוות'ר, המתאגרף הבלתי מנוצח
קרב המאה: קונור מקגרגור, לוחם ה-UFC, נגד פלויד מייוות'ר, המתאגרף הבלתי מנוצח | צילום: Getty Images

הידיים של פלוייד מיוות'ר, אלה שמצולמות כשהן הולמות בכח בפרצוף של היריב או כשסביבן ערימות של דולרים במסיבות ראוותניות - הן גם התקווה, החל מהיום, של חברת הייטק ישראלית.

 

המתאגרף מספר אחת בעולם - אחד הגדולים בהיסטוריה - נכנס כשותף בחברת המשחקים, כשהדמות שלו תעטר את שולחן הפוקר הוירטואלי שפותח בישראל.

 

המשחק X לא מיועד למהמרים שישאירו על השולחן אלפי דולרים - זה לא קזינו - אלא משחק חברתי בסגנון שנפוץ למשל בפייסבוק, שמציע מידי פעם הרחבות בתשלום של דולרים בודדים.

 

מיוות'ר נכנס לסיפור לא רק כמשקיע אלא כדמות. הביטחון העצמי, שאפשר לקרוא לו שחצנות, האהבה הגדולה לכסף וחוסר הבושה להודות בכך הופכות אותו לאלטר-אגו מושלם, הדמות שהיית רוצה להושיב במקומך בשולחן הפוקר.

 

צילום: רויטרס

עבודה עם כוכב ברמה הזו - שהכניס רק בשנה האחרונה כמאה מיליון דולר - היא עבודה מול תאגיד ענק, סופר מקצוענית. הקרב האחרון מול קונור מקגרגור היה לכאורה האחרון בקריירה של מיוות'ר - שיא בהכנסות ואולי נקודת זינוק לקריירה הבאה, זמן טוב לחברת הייטק לחבור אליו כמשקיע.

 

המשרדים עוד צנועים, 4 חדרים ב-WEWORK בהרצליה, הדרך לאקזיט עוד ארוכה. אבל מהיום לחברה ישראלית אחת יש סיכוי - קשה להעריך מה הוא - להשתחל אל הסרטונים המפורסמים של המתאגרף הכי מפורסם בעולם: פלוייד מיוות'ר.