נשים הן לחוצות זוגיות וחתונה? סקר חדש חושף פרט מפתיע

מחקר של חברת StartApp מגלה שרק 80% גברים מורידים אפליקציות דייטינג לעומת רק 20% נשים, זאת למרות הסטיגמה שנשים הן אלו שחושקות יותר בחתונה ובאהבה

הצעת נישואים
הצעת נישואים | צילום: Getty Images/ אימאג'בנק
בחורה עם החבר מציגה טבעת אחרי הצעת נישואים.
בחורה עם החבר מציגה טבעת אחרי הצעת נישואים. | צילום: אימג

המגמה הברורה שעולה מהמחקר הגלובלי של החברה, שנערך בקרב 1.9 מיליארד משתמשים במכשירי אנדרואיד מ-233 מדינות בעולם, היא שהישראלים מתעניינים בעולם הדייטינג באפליקציות - 10% ממשתמשי המובייל בישראל השתמשו לפחות פעם אחת באפליקציית דייטינג, זאת לעומת הממוצע העולמי של 6% בלבד.

 

בנוסף, מסתבר שהדרך לאהבה עוברת גם בקיבה: ישראלים שהתעניינו באפליקציות דייטינג התעניינו יותר מאחרים באפליקציות של הזמנת אוכל. כמה יותר? למעשה יותר מ פי 2 מישראלים שלא מתעניינים באפליקציות דייטינג (12%). ולא רק זה , מסתבר שהם גם מורידים יותר אפליקציות תיירות  כ- 150% יותר מאשר מי שאינו מתעניין בדייטינג. המחקר גם מצביע על כך  ש 24% מהישראלים שמשתמשים באפליקציות דייטינג הם גם בעלי חשבון בנק דיגיטלי, 78% יותר מאשר לישראלים שלא מתעניינים באפליקציות דייטינג.

 

אפליקציית ההיכרויות טינדר
אפליקציית ההיכרויות טינדר | צילום: יח"צ

עוד חשף המחקר כי מתוך הנשים שמורידות אפליקציות דייטינג מסתבר כי דווקא אלו מעוניינות יותר באפליקציות משחקים (כ-49% יותר מהממוצע), מורידות יותר אפליקציות של עריכות תמונות ( כ-55% יותר), יותר מתעניינות באפליקציות של קניות (כ-28% יותר), מורידות יותר אפליקציות של רשתות חברתיות (כ-18% יותר), ובקושי מתעניינות באפליקציות של ספורט אם בכלל.

 

לכתבות נוספות:

הכירו את האפליקציה החדשה שצריכה להפחיד אתכם

שימו לב: זה מה שאסור לכם לעשות במייל הראשון בעבודה

בננה בום: מצאנו את ההמנון של הקיץ

 

 

StartApp היא חברה ישראלית  שנוסדה בשנת 2010 על ידי גיל דודקביץ' ורן אבידן והיא מפתחת פלטפורמות מבוססות ביג דאטה לפרסום במובייל לצד יכולות ניתוח ועיבוד נתונים. החברה מעסיקה כ-200 עובדים ברחבי העולם, 150 מתוכם במרכז הפיתוח בנתניה.

 

המערכת שפיתחה החברה עובדת כיום בתוך למעלה מ-350 אלף אפליקציות שונות הנחשפות לכמיליארד משתמשים שונים בכל חודש, ובין לקוחותיה נמנים כמה מהשמות הבולטים ביותר במובייל כמו טוויטר, הרשת החברתית הסינית Baidu, Yelp, משחקי חברת King (Candy Crush וכו'), עלי אקספרס, eBay, יאהו! ועוד.