עדי ביטי: "אם ארצה, אעלה עוד תמונה עם בגד ים"

לקראת צאת הקליפ החדש של עדי ביטי, השיח הציבורי עוסק דווקא בתמונה שהעלתה מתוך צילומי הקליפ. "כל נערה צריכה להרגיש הכי ביטחון עם הגוף שלה ולא להתבייש"

זמן צפייה: 05:23

זמרת הפופ הצעירה, עדי ביטי, בת ה-16, הפכה למוקד סערה תקשורתית סביב תמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא נראית לבושה בבגד שהפך לשנוי במחלוקת. התמונה נלקחה מסט צילומי הקליפ החדש שלה "לא מקשיב לי", ספגה לא מעט ביקורות שליליות מהציבור. "אני לא חושבת שעשיתי משהו לא בסדר", סיפרה ביטי. "מדברים על זה בגלל שאני יותר צעירה. זה לא מציק לי. תמיד ידברו".

עדי ביטי
''כל נערה צריכה להרגיש הכי ביטחון עם הגוף שלה''. עדי ביטי | צילום: מתוך אינסטגרם

עדי ביטי מופיעה ושרה מגיל 3, השתתפה בתכנית "בית ספר למוסיקה" שעלתה בשנת 2011 בשידורי קשת ואף ייצגה את ישראל בתחרות האירוויזיון לילדים בשנת 2012. הסינגל הראשון שלה יצא במאי 2014, ומאז הקליפים שהיא צילמה גורפים מיליוני צפיות ביוטיוב.

"יצאתי עכשיו לחופש הגדול, וזה הזמן שלי להתמקד בקריירה ובמוזיקה לתת גז. אני פנויה להופעות, לגשת לקהל יותר רחב", סיפרה. "אני עושה את מה שאני אוהבת. אף אחד לא מכריח אותי, אני בוחרת לעצמי ואני גם לא מוותרת על הילדות", הוסיפה.

ביטי היא ללא ספק מודל לחיקוי ללא מעט ילדות ובנות נוער, יש שיגידו שאולי נערה צעירה לא צריכה לתת השראה למסרים מיניים. "כל נערה צריכה להרגיש הכי ביטחון עם הגוף שלה ולא להתבייש. אם היא חושבת שמשהו הוא בסדר, שתעשה את זה". צפו בראיון המלא מתוך שי ושרון