יצחק הרצוג: "שלי קראה לי כלב שהולך על ארבע"

יו"ר מפלגת העבודה, יצחק בוז'י הרצוג, בראיון ראשון על הדיל בין כבל ליחימוביץ': "כבל הוא כמו אח, זה שבר גדול מבחינתי". צפו בראיון המלא

זמן צפייה: 13:40

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 2, דפנה ליאל חשפה את הדיל שהסעיר את המערכת הפוליטית - כשכבל ויחימוביץ' הטילו פצצה: יחימוביץ' תרוץ לראשות ההסתדרות באמצעות הסיעה של כבל. אמנם השניים הכחישו נמרצות שיחימוביץ' הבטיחה לכבל לתמוך בו בהתמודדות לראשות העבודה, אבל בשיחה שבה הודיע כבל לשותפיו בסיעה בהסתדרות על ההסכם עם יחימוביץ', הוא אמר את ההיפך הגמור.

[brightcove_iframe video_id='20kabel_vtr2_n20170302_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='1929'']

"זה שבר גדול"יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג, פירט היום (שישי) את שעבר עליו מאז שמע על ההקלטות שחשפו את הדיל בין מי שנחשב למקורבו, ח"כ איתן כבל, ליריבתו ח"כ שלי יחימוביץ'. הרצוג השתלח בשניים – וקרא לכבל להתנצל על המילים הקשות שהפנה נגדו.

"לא האמנתי למשמע אוזניי", סיפר הרצוג בריאיון לתכנית "שי ושרון". "זה שבר גדול מבחינתי כי איתן הוא חבר קרוב שלי הרבה מאוד שנים. הוא אמר דברי הבל ואני חושב שהוא צריך לעשות את התיקון הנדרש – היה נכון שיתנצל".

shay&sharon ep51 part buzi a

"איתן עשה טעות חמורה מאוד במהלך הזה כי התברר שהוא ושלי הולכים ביחד רק לטובתם האישית", האשים הרצוג, שלא חסך מילים קשות גם משלי יחימוביץ'. "כשאני הלכתי לבירור על מהלך היסטורי של ועידה אזורית גדולה לצרכי שלום, שלי קראה לי כלב שהולך על ארבע. היא קראה לי בוגד בערכי תנועת העבודה. היא שיקרה במצח נחושה. בסרגל הכלים שלה ואמות המידה שלה היא הייתה דורשת מכל אחד להסיק מסקנות אישיות".

 

שי ושרון כל הפרקים