"האו"ם כולו הוא חרטה": זעם ברשת בעקבות הפיטורים של "וונדר וומן"

אחרי שמונתה גל גדות בדמותה של גיבורת העל לשגרירה של כבוד - היא פוטרה מתפקידה. האם זה קשור לעצומה של עובדי האו"ם?

זמן צפייה: 03:45

פחות מחודשיים אחרי שמונתה גל גדות בדמותה של "וונדר וומן" לשגרירה של כבוד באו"ם – הוחלט לבטל את התפקיד, שהיה אמור להישאר בידיה של הדמות לפחות עד השנה הבאה. ייתכן שעצומה שאותה יצרו "עובדים מודאגים של האו"ם" ועליה חתמו כ-45 אלף איש נגד הצעד הזה, הביאה בין השאר לביטול של המינוי.

אחרי ההחלטה, הרשת גועשת: היו גולשים שמסכימים עם יחסו של האו"ם לדמות הדמיונית, מול כאלו שהגנו על המשמעות הפמיניסטית של גיבורת העל.

אחת מהגולשות כתבה: "לא אכפת לי אם וונדר וומן תהיה שגרירה או לא, היא דמיונית. השגרירים המפורסמים של האו"ם הם חסרי טעם והאו"ם כולו הוא חרטה".

עוד בפינה: ראיון בלעדי באתר רשת עם שגרירת צרפת בישראל הלן לה גאל שנכנסה השבוע רשמית לתפקיד, היא אומרת שלמרות אי הגעת נתניהו לוועידת השלום בפריז היא מאמינה שזו תהיה ועידה שרק תעשה טוב לישראל ויש לה גם מה להגיד על חוק ההסדרה.

סוער בכנסת היום ולא בגלל מזג האוויר: שוב יועצות פרלמנטריות לא הורשו להיכנס למשכן בשל שמלות וחצאיות שנטען שהן קצרות מדי. אחרי שראינו את ח"כ טרכטנברג שהורשה להיכנס למשכן גם בלי חולצה - גם העוזר של ח"כ קסניה סבטלובה, שי גל, הורשה להיכנס עם חצאית (!).

ולסיום, גוגל פרסמה מה חיפשנו בשנת 2016. בחיפושים המובילים בחדשות: שרון פרי וענת הראל, אחריהן מחיר למשתכן וגם ענבל אור. במקום ה-5 בלבד דונלד טראמפ וגם ה"בלאק פריידיי", אחרי שהישראלים נכנסו חזק השנה למבצעים האמריקאיים.

>> לכתבות הקודמות של אביגיל לושי ביטנר