הטרנד הבעייתי שכובש את הרשת: להעביר את הלילה בסניף "איקאה"

כל חדשות הרשת: מדבר סהרה מתעטף בשלג, האוזניות של אפל בדרך לישראל ומה מטריד את איקאה?

זמן צפייה: 03:53

בעקבות סרטון שפורסם ברשת, ענקית הריהוט, איקאה, מאד מאד עצבנית. הסרטון הוביל לטרנד בו צעירים נכנסים באישון לילה לאיקאה ו"מגשימים חלום" כשהם נשארים לישון בחדרים המרוהטים שבחנות. כתוצאה מכך, ענקית הריהוט קראה לצעירים בשבדיה להפסיק עם הטרנד המטריד ובו נערים מנסים להישאר בחנות ולהעביר בה את הלילה.

[youtube_embed youtube_id='mFLLIngIKV8']

המשטרה בברלין ממשיכה במצוד אחרי המחבל שדרס והרג שנים עשר בני אדם, בהם הישראלית דליה אליקים ז"ל. בינתיים בברלין, התושבים מנסים לחזור לשגרה ובשוק הכריסמס במרכז ברלין הוצבו מחסומי בטון, מזכיר מאד את מה שקרה אצלנו בירושלים.

שלג במדבר
הימים האחרונים קרים מאד לא רק אצלנו - לחאלב שבסוריה הגיע שלג ראשון, כמו שאפשר לראות בצילומים האלו שמגיעים מרשת הטלוויזיה הרוסית RT. יחד עם השלג, אפשר לראות את ההרס הגדול בעיר, שכמעט התרוקנה מרוב האנשים, למעט קבוצות בודדות של חמושים במזרח חאלב. אך לא שם עצר השלג: לראשונה מזה 37 שנה הופיע שלג גם במדבר סהרה.


האייר פודס כובשות את העולם
האוזניות האלחוטיות של אפל, ה-"אייר-פודס", הופצו למכירה בארצות הברית, ולפי רוב הביקורות, הן קטנות וקלות ומחזיקות יפה על האוזן גם בזמן ריצה. השמיעה טובה יחסית לגודל שלהן אך מצד שני, הן מאד קטנות ולא זולות, מה שעלול לגרום לכך שילכו לאיבוד. לישראל, האוזניות המפורסמות צפויות להגיע לחנויות בעוד כשבועיים.

air-pods
Air Pods | צילום: יחצ

 

לסיום, מי האורח המפתיע שקפץ להופעה של שלמה ארצי? צפו בוידאו כדי לגלות

שי ושרון כל הפרקים