ההשקה בקרוב: לק לציפורניים שיזהה סם אונס במשקה

לק לציפורניים שיזהה סם אונס, קרב סכינים בין מקורבי טראמפ ומי עומד מאחורי מחולל התגובות שרץ ברשת?

זמן צפייה: 03:42

חברה אמריקנית בשם "undercover colors" שעומדת מאחורי לק לציפורניים שיזהה סם אונס במשקה, באמצעות טבילה קטנה של האצבע, מכריזה שהוא יושק למכירה ב-2017, אחרי שההמצאה גייסה 5.5 מיליון דולרים. הקונספט נוצר על ידי ארבעה סטודנטים להנדסה, כולם דווקא גברים, במהלך עבודה לאוניברסיטה בצפון קרוליינה, והשאר כמו שאומרים היסטוריה. אז האם זה יגיע בקרוב למדפי הפארם גם בישראל? אנחנו נעקוב ונעדכן.

 

דונלד טראמפ: "רק אני יודע מי הפיינליסטים"

האם זו המציאות הפוליטית בארצות הברית או תוכנית ריאליטי? כבר קשה להבחין, כשדונלד טראמפ מצייץ בטוויטר: "התהליך מתנהל בצורה מסודרת, בזמן שאני מחליט על הקבינט ותפקידים נוספים. אני היחיד שיודע מי הפיינליסטים", למה הוא אומר את זה? כי הדיווחים הם שיש קרב סכינים רציני בין המקורבים לטראמפ על המינויים השונים. בינתיים, הילרי קלינטון עקפה את טראמפ ביותר ממיליון הצבעות בהצבעה הפופולרית, אבל למי זה משנה עכשיו.

מי עומד מאחורי מחולל התגובות של לשכת רה"מ?

הפייסבוק הוצף הבוקר במחולל התגובות הקורע מצחוק של לשכת נתניהו, בעקבות התגובות שהוקראו בערוץ 2 ובערוץ 10, באותם ניסוחים ייחודיים ללשכת ראש הממשלה לאחרונה, ותנועת דרכנו שהיא המשך של תנועת V15 מהבחירות הקודמות העלו את זה ממש בין הראשונים, ולכן היה ניתן לחשוב שמדובר בהם, אבל לא – מדובר ביוצרי הרשת ליאור אבזון וגיל עזריאלנט. ביקשנו מהם, למרבה האירוניה, תגובה – אז אבזון מסר כי לא מדובר ביוזמה פוליטית של תנועת דרכנו אלא פשוט ביוזמה פרטית של היוצרים ברשת. ועזריאלנט הסביר שמתנדב של תנועת דרכנו היה שותף ליצירה אבל הדגיש שמדובר ביוזמה פרטית ולא קשורה לשום גוף פוליטי.

>>לכל הקטעים מתוך שי ושרון