"אני רוצה שראש הממשלה שלי יפסיק להסית נגדי"

לוסי אהריש פונה אל ראש הממשלה, בנימין נתניהו במונולוג חריף וקוראת לשים קץ להסתה: "לא נמאס לך לצאת כנגד ערביי ישראל בכל פעם שיש לך את ההזדמנות?". צפו בקטע המלא מתוך "שיחת היום"

זמן צפייה: 03:06

בואו נדבר על פייק ניוז. בואו נדבר על בנימין נתניהו. כמה שבאמת לא רציתי לדבר על ראש הממשלה.  כמה באמת ממש לא בא לי על כמויות הרעל והשנאה שהולכות להישפך לכמה גולשים אל תוך עמוד הפייסבוק שלנו. אבל לראש הממשלה שלנו יש רצון משלו. אז היכון הכן צא תתיישבו על המקלדת ותשפכו. הנה זה מגיע.

ברוכים הבאים למבצע ״הסתנה״ בחסות בנימין נתניהו. ביום שבת בערב, ערוץ 7 מפרסם ידיעה שבה נאמר כי במשחק בין בני סכנין להפועל רעננה אוהדי סכנין שרקו קריאות בוז בזמן דקת דומייה לנספים באסון הערבה. יום למחרת בצהריים מחליט ראש  הממשלה שלי. שלנו. לעשות שייר לידיעה וכותב: ״בושה וחרפה. אני מצפה מכל מנהיגי הציבור, יהודים ולא יהודים כאחד, לגנות בכל תוקף התנהגות מבישה זו.״

רק מה, ששוב ראש הממשלה שלי, שלנו, לא טרח לבדוק אמת בפרסום ומה בעצם קרה… ? לא קרה! לא היה ולא נברא. האוהדים אנשי ערוץ הספורט אפילו מאמן הפועל רעננה אשר אלון , כל אלה לא זוכרים אפילו חצי שריקת בוז מהערב הזה … אשר אלון מדגיש, פתח ציטוט: “אני לא מבין מה רוצים מסכנין, ההתנהגות שלהם היתה למופת. הייתי מצפה שראש הממשלה יבדוק לפני שהוא מגיב ולא יזרה שנאת חינם. הוא צריך להתנצל בפני סכנין". סגור ציטוט.

זה יפה שמאמן הפועל רעננה היה מצפה מראש הממשלה לבדוק לפני שהוא מגיב ומסית, גם אני מצפה מראש הממשלה שלי, שלנו שיבדוק לפני שהוא מפרסם שקרים. גם אני רוצה שראש הממשלה שלי, שלנו יפסיק להסית נגדי, נגד 20 אחוזים מהאוכלוסייה שחיה כאן והוא ראש הממשלה שלה.

לא נמאס לך אדוני לצאת כנגד ערביי ישראל בכל פעם שיש לך את ההזדמנות, לא נמאס לך להפיץ שקרים כמו ״האונס הלאומני״ בשנת 2016 שנאלצת להתנצל עליו והבטחת שתבדוק את הדברים לפני שתפרסם אותם, לא נמאס לך להפסיק לשחק במשחק השקרי הזה שבו אתה מתיימר להיות  גם ראש הממשלה שלי? כי אדוני הנכבד אולי פשוט תגיד לנו, לאזרחיך הערבים שאתה לא ראש הממשלה שלנו, שאתה לא רואה בנו כאזרחים שווים במדינה אלא רואה בנו כטרף קל למפעל ההסתה הבילתי נגמר שלך נגד אזרחי המדינה הזאת,  והאמת שהמשחק הזה מתחיל לשעמם והוא בטח לא מכבד לא אותך ולא אותנו…. להתנצל אתה בטח לא תתנצל אז אין למה לצפות, אבל כי רק אשתף אותך במשהו זוכר את הערבים שנעים בכמויות אדירות לקלפי... באוטובוסים... אז שתדע שאנחנו הערבים פחות בקטע של אוטובוסים, יש לנו אחלה מכוניות, אנחנו יותר בקטע של לא לסייד את הבתים עד הסוף…ועל זה אנחנו לגמרי צריכים להתנצל…