אתה יודע מה זה אונס ח"כ סמוטריץ'?

פינוי עמונה זה אונס ברוטלי, ח"כ סמוטריץ'? באמת? בפעם הבאה שתרצה לפתוח את הפה ולהוציא פניני חוכמה, חסוך מאיתנו בבקשה

זמן צפייה: 02:41

אתמול בבוקר הגיע ח״כ סמוטריץ׳ לעמונה ואמר שם בלב כואב: ״הממשלה נאלצת לעשות דבר נורא ואיום, להרוס יישוב בארץ ישראל. הפינוי יהיה כואב, כמו שכואב כשקורה דבר נורא. כשאונסים אישה זה כואב ומה שעושים פה זה אונס ברוטלי".

אונס? באמת? אדון סמוטריץ' היקר, תן לי דקה לנסות להסביר לך מה זה אונס. אונס, על פי הגדרה, הוא ביצוע אקט מיני תוך כדי כפייה, בניגוד לרצונו של הקורבן. אקט מיני. אני חוזרת: אקט מיני. לא פינוי בית, קשה ככל שיהיה, ולא הריסה של מבנים, מזעזעת ככל שתהיה. אונס הוא אונס הוא אונס ולא שום דבר אחר. אישהֿ או גבר שנזרקים על הרצפה ומוחזקים בכפייה בניגוד לרצונם - זה אונס. אישה או גבר שאומרים לא תוך כדי ששוכבים איתם - זה אונס. אישה או גבר שמתנפלים עליהם בסמטה חשוכה, מכים אותם באכזריות, סוגרים להם את הפה כדי שלא יצעקו תוך כדי חילול גופם - זה אונס.

אתה רוצה לדעת מה זה ברוטלי? רק אתמול גזר בית המשפט הצבאי גזר 11 ו-6 שנות מאסר על שני חיילים שאנסו חיילת ששרתה עמם בבסיס, כאשר חיילים נוספים מתעדים חלק מן המעשים. זה ברוטלי. לחיות עם התמונות, עם ההרגשה שגופך הפך להיות כלי בידו של אחר לרצונותיו המיניים והחולניים, לקום כל יום עם תחושת אשמה לא ברורה, לראות את האדם שהרס לך את החיים מסתובב חופשי ואף מתקבל בהבנה בגלל שהוא אדם רם מעלה, לשבת בחקירה ולספר את הזוועה שעברת מחדש לפרטי פרטים, מול אדם שמטיל ספק בה ואז סוגר את התיק מחוסר עניין לציבור. כל זאת ועוד, חבר הכנסת סמוטריץ׳, הוא אונס ברוטלי.

אחת מכל שלוש נשים עוברת פגיעה מינית במהלך חייה, אחת מכל שבע נשים עוברת אונס, אחת מכל שש ילדות עוברת גילוי עריות, אחד מכל שישה בנים עובר פגיעה מינית בגילאים צעירים.

בפעם הבאה שתרצה לפתוח את הפה ולהוציא פניני חוכמה, מר סמוטריץ', חסוך מאיתנו בבקשה את חוסר ההבנה, את חוסר הרגישות ואת הבורות הנוראה בנושא, חפש ומצא את חוט השדרה המוסרי שלך וחשוב לשנייה אחת על הנשים שבחייך.

שיחת היום כל הקטעים