מפכ"ל המשטרה מצא את האשם האמיתי - המתלוננות האנונימיות

הילה קורח במונולוג אישי וחשוב

זמן צפייה: 02:26

הפנייה הבאה מנוסחת בלשון נקבה, אבל מיועדת לגברים ולנשים כאחד. אני מדברת אלייך - כן, את, שיושבת עכשיו בבית מול הטלוויזיה אחרי שכבר אכלת את כל הציפורניים ואז גם קצת את הבשר, את המפחדת מעוד יום עבודה שיגיע מחר, או מהארוחה המשפחתית הבאה כי הוא יהיה שם, אחרי שעשה לך מה שעשה.
את הרי לא תתלונני. אין לך עניין שאחרים יסתכלו עלייך כמו שמסתכלים על מתלוננות. את לא רוצה לאבד את מקום העבודה שלך, ובטח לא מתחשק לך שינסו להוכיח שאת שקרנית. מה זה יעזור? הנזק כבר נעשה. אם תספרי למישהו, זה לא ישנה את זה. כנראה לא באמת התנגדת, לא צעקת, וגם אם כן, מי יאמין לך? יגידו שממש ביקשת את זה עם הבגדים האלה שלך, וההתנהגות המשוחררת והפלירטוטים שכל המשרד שם לב אליהם. וגם אם זה לא המצב, מה רע בגבר שמנסה את מזלו, תגידי? אי אפשר כבר להגיד היום כלום? אי אפשר להתחיל עם בחורה?
אין לך מה להתלונן, בקיצור. זאת את בכלל שצריכה להתבייש, וחבל שכולם יידעו וסתם תוכתמי. לכי תמצאי אחר כך מישהו שירצה אותך.
אבל את יודעת מה הכי אסור לך לעשות? להתלונן באופן אנונימי. כי אם את לא מסוגלת להראות את הפרצוף שלך אחרי הדבר הזה, כנראה שאת בטוח משקרת. את רק רוצה להרוס את החיים שלו, את הקידום שלו, את המשפחה שלו. מפכ"ל המשטרה - המפכ"ל בעצמו - אומר שזה הופך אותך בעצם למטרידה מינית. תתביישי לך! מי את חושבת שאת בכלל, שתוכלי ככה להסתתר מאחורי רשויות אכיפת החוק? חתיכת פחדנית. את וכל החברות שלך, שכל היום רק חושבות איך להפיל גברים ולהמיט עליהם אסון. מה את משחקת אותה עכשיו מסכנה כזאת, כל כך חלשה ושברירית שאת לא מסוגלת להתמודד עם חקירות וביקורת ציבורית? אם את רוצה להתלונן, תהיי גבר ותתמודדי מולו, ומול כולם, פנים אל פנים. אם את דוברת אמת, הרי אין לך סיבה לפחד להתעמת איתו, נכון? אז תעברי חודשים ושנים של הטרדות על התלונה, אז אולי יגמרו לך הקריירה, החברים והחיים בכלל כי נחשפת בשמך ובפרצופך, אז מה? מה כבר קרה?
מזל שמפכ"ל המשטרה הציב מראה מול המטרידות האמיתיות בעולם הזה - המתלוננות האנונימיות. למשטרה נחסכה עכשיו הרבה מאוד עבודה. שיהיה לנו בהצלחה