ליהיא גרינר: "אני אוכלת, אני עפה באוויר ואני ממשיכה לרדת במשקל"

היא פרצה לחיינו בבית "האח הגדול" ומאז לא יצאה לנו מהפריים. ליהיא גרינר מספרת איך הורידה את כל הקילוגרמים המיותרים בעינה ולמה אנשים שמנים לא יכולים להיות מאושרים. ראיון שיצחיק או יטריד אתכם

זמן צפייה: 07:02

ליהיא גרינר, נשואה ואם ל-2 ילדים ועוד אחד בדרך, מככבת כבר מעל שבע שנים בביצה שלנו. מאז שפרצה לחיינו ב"האח הגדול" (ואגב, היא מוכנה לחזור לשם עכשיו), היא לא הפסיקה לייצר פרובוקציות והקפידה שלא לפספס אפילו השקה אחת. חברת הקוסמטיקה שהקימה פשטה את הרגל, וממש לאחרונה החליטה לשנות כיוון ולשלב בין ארוח החיים החדש שאימצה לדבר שהיא הכי אוהבת לעשות - להצטלם. היא פתחה את עמוד הפייסבוק "ליהיא לייט", בו היא קוראת לכל מי שצריך עזרה בלרדת במשקל, להצטרף אליה.

איך זה התחיל? "גיליתי שיש לי פסוריאזיס ואמרתי לעצמי -  אני מוכנה להיות רקובה מבפנים אבל לא מבחוץ. רק שזה לא ייצא החוצה. הלכתי לנטורופטית וירדתי 5 קילו עם האוכל הבריא. וזה היה הבונוס. המשכתי לרדת ואכלתי. בלי להרגיש שאני בדיאטה. אני אוכלת, אני עפה באוויר ואני ממשיכה לרדת במשקל. יש אנשים שנוח להם עם הגוף שלהם, אבל אם היית שואל אותם אם מחר בבוקר אתה קם יותר רזה, במשקל נורמלי ובריא, אתה תיקח את זה?האם יהיה מישהו שיגיד - לא תודה, אני נשאר עם הסנטר הכפול שלי? אנשים שמנים הם לא שמחים".