לגליזציה באחריות: כ-1000 איש יעשנו בהפגנתיות בתל אביב 

צרכני קנאביס יצאו מחר (שבת) למאבק בת"א ויעשנו קנאביס בפומבי במחאה על מדיניות השר לבטחון פנים המבקשת לעצור כל אדם שנתפס מחזיק או מעשן קנאביס

זמן צפייה: 07:31

ביום שבת צפויה הפגנה של עמותת "קאנה – העמותה הישראלית לקנאביס אחראי" להתכנס בגן מאיר בתל אביב ולמחות באמצעות צריכת קנאביס באופן גלוי ופומבי.

צרכני קנאביס ימחו כנגד מדיניות הממשלה בנוגע לרדיפת צרכני הקנאביס. המפגינים יקראו לביטול מודל 'אי ההפללה' ובמקומו אימוץ מודל ה'לגליזציה באחריות'. במהלך ההפגנה, יעשנו קנאביס בפומבי.

יאיר אביב, י"ור עמותת "קאנה" - העמותה הישראלית לקנאביס אחראי וחגי ברוש, ראש אגף טיפול ושיקום ברשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול התארחו באולפן "העולם הבוקר".

"מנתוני הסקר שהזמנו עולה כי כ-90% מהמשיבים ציינו כי על משטרת ישראל לשנות את סדרי העדיפויות ולהשקיע כסף בנושאים החשובים יותר ממעשני הקנאביס" אמר יאיר אביב.

במקביל אומר חגי ברוש: "בתפיסה שלנו, לעישון הקנאביס יש נזקים חמורים! באשפוזיות הפסיכיאטריות לנערות, כמעט 90% מהנערות המאושפזות עקב שימוש בסמים, החלו את ההתדרדרות בשימוש בקנאביס, ומשם התדרדרו לסמים קשים, למכירת גופן". בהמשך הוסיף: "נמנע בכל שביכולתנו להפוך את הקנאביס לחוקי".

צפו בראיון המלא מתוך התוכנית "העולם הבוקר"