"קבעתי לי זמן שבו אני מתנתק מהעבודה ורק משתולל איתם"

בעידן בו מנהלים הרבה פעמים מקדשים קריירה, ישנם גם מנכ"לים שהם גם "סופר אבא" לאחר שעות העבודה

זמן צפייה: 10:17

איך משלבים בין להיות מנכ"ל בחברה לבין להיות אבא במשרה מלאה? מאיר וידר, בן 34, נשוי פלוס שני ילדים בני 5 ו-7, ובעל חברה לייעוץ למשכנתאות שהקים לפני 12 שנים טוען שיש זמן ילדים ויש זמן עבודה. "השילוב בין קריירה למשפחה היא נקודה מאוד חשובה אצלי", אומר וידר. "אני מתמרן בין עבודה, חיים אישיים וחיים משפחתיים כדי שהכל יצלח בצורה הטובה והנכונה ביותר. ועושה גם חודש מילואים בשנה.

"אנחנו נמצאים בעידן שבו אנשים מקדשים קריירה, מקדשים את העבודה. הלו"ז הוא מאוד מסודר. גם אם להיות מנכ"ל של חברה וגם להיות עם הילדים זה מאוד מסודר. יש זמן ילדים שזה אך ורק איתם ויש זמן עבודה. כמובן שיש דברים שהם זמן עצמי כמו ריצות".

עוד בנושא:

המהפך של רנה: עברה ניתוח לשינוי מין והשילה 30 קילו ממשקלה

השילה 50 ק"ג ממשקלה והפכה למאמנת כושר וריצה

קרו סיטואציות למשל שהתקשר לקוח שרצה ייעוץ, רצה לקבוע משהו ואמרת לעצמך "לא אני עכשיו בזמן עם הילדים"?

"זה קורה לי כל יום. אני לא עונה לטלפונים בזמן שאני נמצא עם הילדים. זה זמן שהוא קדוש מבחינתי. ואותו כנ"ל הפוך. אם אני נמצא בעבודה והילדים למשל בקורונה היו בבית וצריך לעשות כמה טלפונים - הם יודעים שאחרי זה יקבלו את מלוא תשומת הלב".

יש שמועה שאתה סוג של גורו בקבוצה של "אבא פגום".

"יש לי שני ילדים שהולכים לישון בשעה 19:00 כל יום. נוצר מצב שנהייתי גורו בעולם השינה ומתייעצים איתי איך להשכיב את הילדים לישון, כי אצלם הולכים לישון מאוחר".

לישי גנור, בן 36, נשוי למעיין, אב לשניים ומנכ"ל 2jump. "הקמנו את הרשת לפני 3 שנים", הוא מספר. "היא מונה חמישה סניפים ואנחנו מעסיקים מאות עובדים. אני וורקוהוליק לעבודה אבל מוצא זמן להיות עם הילדים. עצמאי כבר 12 שנה. הגעתי למסקנה שיש יום קבוע שאני יוצא סוגר נייד ונותן את כל הזמן רק לילדים. והתברכתי באישה שתומכת".

מה זה אומר מבחינתך להיות מנכ"ל מצד אחד ומצד שני להיות להיות Super DAD?

"זה להתנתק מהעבודה לא להיות קשור לשום דבר, זה ללכת להשתולל איתם, לצאת לפארק לגינה ולהיות מנותק. זאת לא חוכמה לקחת יום חופש מהעבודה ולא לעשות שום דבר איתם. טלפון וילדים ועבודה זה לא משהו שעובד ביחד. אני גם יוצא מוקדם בשביל להיות איתם לפעמים, אבל יש יום שהוא חוק ברזל".