RAPOUR - השתמשי בחוש הריח וקבלי את המפתח

לא תאמיני עד כמה ריחות משפיעים על מצב הרוח! ניחוחות "ראפור" המשגעים כוללים בשמי שמן, חמאות גוף מבושמות בניחוחות תואמים ונרות ריחניים בעבודת יד אמן. כך תוכלי להשיג אותם

זמן צפייה: 00:36

כולנו מכירים וחווים זיכרונות מדויקים שעולים בנו בעקבות ניחוחות מסוימים הממחישים געגועים, המעלים חיוך, גורמים להרגיש ממש פיזית. ריח תבשיל שמחזיר לבית אימא, ריח בושם המזכיר את בן או בת הזוג, אלו חלקיקי ריח המעוררים זיכרונות שנשכחו בעבר ומעצימים רגשות. מחקרים שונים מיפו את פעולת חוש הריח בגוף וזו נמצאה שונה מפעולת החושים האחרים.

איך זה עובד?

ישנם במוח אזורים האחראים על חוש הריח וכן אזורים האחראים על זיכרונות ורגשות. לחוש הריח יש דרך פעולה ייחודית לו, הניחוח עולה באוויר כחלקיק כימי, חודר דרך האף ומשם מועבר ישירות למוח הלימבי לאזור הנקרא אמיגדלה המעבד רגשות ומעביר אותות להיפוקמפוס היוצר זיכרונות. להבדיל מחושים אחרים, בהם המידע המועבר עובר סינון באזור מוח הנקרא תלמוס שמתפקד כמו "מרכזיה",בתהליך הסינון הזה נברר המידע החושי טרם שליחתו לאמיגדלה.לחוש הריח מסלול ישיר אל המערכת הלימבית ומשפיע באופן מהותי על מצבנו הריגשי.

1 Va
ראפור | צילום: איילת ארד

מרבית מהרגשות שלנו מופעלים על ידי ריחות שונים, לניחוחות סביבנו יש את השפה המפעילה ו/או המשנה רגש כזה או אחר בנו.

מכאן חברת ראפור בשיתוף חברות פיתוח ומחקר מהמובילות בעולם המתמקדות בקשר בין ריח לרגש, ביססה לקט ניחוחות ייחודיים המאפשרים חיבור לרגשות מסוימים המובילים והמשפיעים בחיינו שהם: חיבור ואהבה, שלווה ורוגע, ביטחון עצמי, שמחה ונתינה, ייחודיות והשראה פנימית, ופיתחה קולקציית ניחוחות ייחודית הכוללת: בשמי שמן, חמאות גוף מבושמות בניחוחות תואמים ונרות ריחניים בעבודת יד אמן בעיצוב בלעדי. ניחוחות ראפור עשירים בתמציות צמחים שונות ובריכוז גבוה מאוד המאפשר לך לבחור ולהתחבר לרגש המדויק לך.

ניחוח חיבור ואהבה - ניחוח סוחף ומרגש המורכב מפירות יער אדומים ותפוח, עם חריפות עדינה של פלפל ורוד. מלווה בנגיעות של תמצית אוריס, פרח כתום, אמבר ווניל. שילוב של עצים רעננים ומתיקות עדינה. הניחוח ילווה יומך ויעצים אהבתך.

ניחוח שלווה ורוגע - ניחוח חלומי של פירות אדומים, פירות יער ורודים ופירות אקזוטייים עם נגיעות מאסק ופצ'ולי. בליבו של הניחוח פרחים לבנים וענוגים של יסמין, פריחת הדרים, ילנג ילנג ושושנת העמקים.הניחוח ילווה יומך ירגיע ויאזן שלוותך.

ניחוח ביטחון עצמי - ניחוח בהרכב ייחודי המוקף בעסיסיות של תפוח, אננס, תות, פטל, שזיף וקוקוס, עם חריפות עדינה של פלפל שחור וג'ינג'ר. בלב הניחוח דגשים של סחלב,שושנת העמקים, יסמין וילנג ילנג עם תווים המהדהדים ארומה של וניל, מאסק,סנדלווד ווטיוור.הניחוח ילווה יומך ויעצים כוחך.

ניחוח שמחה ונתינה - ניחוח פירותי ואקזוטי בעל מתיקות רעננה המורכבת מאננס, מנדרינה ואפרסק, עם נגיעות עדינות של ורדים, וניל,סנדלווד ופצ'ולי. יעטפו אותך בארומה אלגנטית וקסומה. הניחוח ילווה יומך ישמח ויעצים השפע בתוכך.

ניחוח ייחודיות - ניחוח הדרי, ירוק וממריץ של לימון, תפוח ירוק ועלי מנטה. יעטוף אותך ברעננות פרחונית של גרניום ושושנת העמקים, בשילוב נגיעות מפתיעות של פלפל, סנדלווד, אמבר וקינמון. הניחוח ילווה יומך כי את מיוחדת וזה כוחך. מבחר הניחוחות מאפשר לך לבחור את הרגש, להתחבר אליו ולהעצים אותו בתוכך.

2 Kb
ראפור | צילום: איילת ארד

ידוע כי הרגשות שלנו מושפעים מהסביבה שלנו ובעצם, מכל מה שאנו סופגים דרך החושים ובמיוחד דרך חוש הריח המשמש כמפתח לזימון ולהעצמת רגשות שנבחר ככלי מועיל וחיוני לשינוי וחיזוק בחיינו. התגובות והתוצאות בחייך משתנות בהתאם לרגש העולה והעצמתו מהחוויה שלך. בעצם התהליך נוצר גירוי חושי חיובי דרך חוש הריח,את מפעילה זיכרונות נעימים על ידי ניחוחות, זיכרונות מעצימים בך רגשות ואת מביאה עצמך לנקודה בה את זוכרת ומרגישה כמה כוח וכמה יכולות יש בך, זו הנקודה שאת מעצימה. בכול יום את עומדת מול משימות שונות המכתיבות את חייך, כאישה בונה קריירה וצומחת, כאימא הדואגת לסביבה בטוחה, חינוך ובריאות ילדייך, כבת זוג על משמר הזוגיות שלך והרשימה ארוכה, את הכוח המרכזי שמניע ומכתיב דרכך וביתך, העשירי בך את האנרגיות והכוחות, אפשרי לעצמך להעצים ולשדרג את הכלים והיכולות שיש בך.

לפרטים ולרכישה: https://rapour.com/