בארון של רונה: כך תרכיבו לוק מעורר קנאה בפחות מ-100 שקל

בתקופה שבה כולנו מנסים לחסוך כמה שיותר שלחנו את רונה לוי לבדוק האם אפשר למצוא פריטים שווים שירכיבו מראה שווה בפחות מ-100 שקל

זמן צפייה: 04:25

לוקים מתחת ל-100 שקל, האם זה אפשרי? רונה לוי חברת המערכת יצאה למשימה של מציאת לוקים זולים והביאה איתה מספר עדכונים על עולם האופנה.

לוק ראשון: זוכרים את טרנד הטאי דאי, שהגיע היישר אלינו משנות ה-60 ו-70 מארה"ב שגם היום עושה קאמבק בגדול ולא פוסח על אף ארון. אז הלוק הראשון משולב עם גופיית טאי דאי, בשילוב מכנסי ג'ינס קצרים (גם פה - קצר ומתאים לעונה ונוחות ממש) כל הלוק שאתם רואים בשילוב פריטים מהארון הפרטי של רונה יצאו 60 שקל. הגופייה 10 שקל והמכנסיים 50 שקל.

אולי יעניין אתכם גם:

"בגיל 16 הפסקתי להיות ילדה"

"אנחנו מנסים להסתדר עם הכלום שיש לנו במקרר"

לוק שני: נרכש הורכב מחצאית של טוונטי פור סבן, שעלתה רק 30 שקל, אז הנה כאן אתם יכולים לראות את האופציה הראשונה שאפשר לעשות. חצאית בשילוב חולצה של רונה, אז הלוק הוא באמת בלי כסף. והאופציה השנייה היא להפוך את החצאית לשמלה בשילוב עם חגורה שלי מהבית.

לוק שלישי: מורכב משמלה שאפשר ללכת איתה לאירוע, מסעדה פנסית או לשלב אותה עם סניקרס. וכמה היא עלתה? רק 10 שקל. מכירים את זה שבחו"ל בקצה החנות יש לכם את הסטנד של הסייל בתוך הסייל? אז היה שם היא חיכתה לרונה שרכשה מבלי לחשוב פעמיים.