איך להיראות טוב בפחות מ-100 שקל?

לוקים מתחת ל-100 שקל אפשרי? רונה לוי יצאה למשימה של מציאת לוקים זולים והביאה איתה מספר עדכונים על עולם האופנה

זמן צפייה: 06:26

לוק ראשון: מרשת סלקט, רשת גדולה עם 27 סניפים בכל הארץ. החנות מאופיינת במחירים נגישים מאוד ומתאימים לכל המשפחה יש שם הנעלה לילדים ולמבוגרים וביגוד מכל הסוגים. אני ביקרתי בסניף די גדול שלהם במתחם אושילנד. אז מי שרוצה לקנות במחירים מאוד נוחים ולסגור לכל המשפחה קנייה במקום אחד זו בהחלט אופציה מעולה. הלוק הזה עלה 99 שקל הוא מורכב מחצאית אדומה פרחונית וקייצית, וגופייה לבנה שהיא מאסט בכל ארון והיא מרופדת בכריות כתפיים ובגלל צורת הגימור בכתפיים ולאורך קן המותן היא מחמיאה לכל אשה. הלוק משולב עם תיק קש שלגמרי הפך להיות חלק בלתי נפרד מלבוש היום יום שלנו.

צילום: רונה לוי

הלוק השני: משהו נוסף שלא ניתן להתעלם ממנו העונה הוא ההדפסים הקיציים והפרחוניים בשילוב צבעים נועזים. הקיץ הזה מאופיין באומץ רב אם בעבר היינו הולכים על צבעים ניטרליים, אז לגמרי עכשיו ניתן להעז ולשלב מגוון רחב של צבעים בהדפסי פרחים בפריט אחד. הדוגמה לפריט כזה היא השמלה המושלמת של זארה. כן זארה ידועים בתרגום טרנדים למהדורות זולות יותר משל מעצבי העל והפיכתם לפריטים במחירים נגישים יחסית עם דיוק לפרטים הקטנים. השמלה שלפניכם עלתה במחיר הסיילים 70 שקל ונכנסה היישר לקטגוריית המאסט.

זארה - 70 שקל
2uffc | צילום: רונה לוי

הלוק השלישי: שמלת דיסקו, זה לא טרנד שתמצאו אותו יותר מידי בפיד של האינסטגרמיות אבל לחלוטין זהו פריט שתשמחו שיהיה לכן בארון. זו אופנה שמגיעה היישר משנות ה-70 כאשר הייתה פריחה של מוסיקת הדיסקו והמועדונים ולהקות כמו להקת ABBA פרחו והביאו איתם אופנה היישר לבתים. השמלה הזו עלתה 69 שקל היא בהחלט תתאים יותר ליציאה בערב, למועדון או חתונה.

שמלת דיסקו, 69 שקל
צילום: רונה לוי