סטודנטים שאיבדו עבודה או דירה בקורונה - יוכלו לשכור חדר במלון

בעלי מלון הפודים WOM ממציאים את עצמם מחדש ויש להם הצעה מפתה לסטודנטים - להשכיר חדרים לטווח ארוך

זמן צפייה: 05:14

מלון הפודים WOM באלנבי בתל אביב, שנסגר בעקבות הקורונה נפתח מחדש, בשיתוף פעולה עם בצלאל, בהשכרת חדרים לטווח ארוך לסטודנטים שאיבדו עבודות ודירות בקורונה.

מה זה אומר מלון פודים?

"חדר עם מיטת יחיד או זוגית", אומרת ליהי גרסטנר, אדריכלית, יזמית ומנכ"לית משותפת של רשת מלונות WOM, "יש שולחן, כיור ומדפים ומיזוג פרטי. כל החדרים מתנהלים בתוך אפליקציה, אתה עושה צ'ק אין ואאוט, ניהול תאורה ומיזוג, תקשורת עם הצוות של המלון והאורחים, הכל דרך אפליקציה. כמובן שיש צוות בקבלה שאפשר לדבר איתו".

איך נולד הרעיון להקים מלון פודים?

"הגעתי למסקנה שזה בזבוז זמן וכסף לבוא למלון, לשהות בו בלילה 8-7 שעות ולשלם על זה הרבה. אני אדריכלית שמאמינה במיצוי חלל ולא בבזבוז. הרעיון הזה של צמצום ומינימליזם מהמקום הטוב שבו, לחשוב איך להשתמש בחלל הרבה יותר נכון. המלון שלנו היום ניראה כמו תתריס. הרעיון הוא איך להכניס בחלל מינימלי כמה שיותר מיטות וחדרים ולאפשר חדרים פרטיים בתוך החלל הזה.

איזה מענה אתם נותנים למעשה לצרכן הישראלי?

"הגענו למסקנה שאפשר לבוא לקראת הצעירים והסטודנטים שאין להם מקום לגור, שאין להם אפשרות לשכירויות ואנחנו מציעים כל מיני מבצעים לא רק של סופ"ש אלא כרטיסיות. שיתוף פעולה מקסים עם בצלאל בהשכרת חדרים לטווח ארוך לסטודנטים שאיבדו את העבודות והדירות שלהם בקורונה ואין להם אמא ואבא להתפנק אצלם".