הגאדג'טים שיעזרו לכם לשרוד על אי בודד

סיכות ראש שהן ארגז כלים, שעון עמיד במיוחד או פנס קטן עם עוצה גדולה - פינת הגאדג'טים של הדר אביאל

זמן צפייה: 07:21

סיכות ראש חכמות להישרדות - שלוש סיכות הראש האלו, שנראות כמו סיכות ראש תמימות, הן למעשה ארגז כלים וכוללות פיצ'רים נסתרים שמאפשרים לעשות איתן עשרות עד מאות שימושים שונים כמו לקלף פירות או לפתוח בקבוקים וארגזים.

סדרת FREE של מותג האולרים לדרמן - הייחוד בסדרה שהיא בנויה, לראשונה בעולם, בארכיטקטורה מגנטית מהפכנית שמשנה את חוקי המשחק. בניגוד לכלים שעד היום הכרנו שהפתיחה של הפיצ'רים השונים נעשית על ידי הציפורניים,
פה היא נעשית על ידי דחיפת אגודל פשוטה ויתרה מזאת, ניתנת לתפעול ביד אחת, ללא מאמץ וללא שימוש בציפורניים. לכלים מערכת הנעילה הייחודית המשולבת לראשונה בכלים מונעת את החיכוך ביניהם באופן דרמטי ובכך מפחיתה את הבלאי כמעט לחלוטין, מגבירה את חוזקם והופכת אותם לעמידים מקודמיהם. הכלים מצוידים במערכת שמייצרת קול ייחודי המעניק אישור שהכלי שבחרנו מוכן לשימוש.

G-SHOCK מסדרת Mudmaster - השעון מצויד בליבה עשויה מקארבון, שהוא חומר שמשתמשים בו בתעשיית החלל והתעשייה האווירית, קל משקל, חזק פי 10 מברזל ושוקל רק רבע ממנו. לשעון לחצנים חזקים במיוחד ומוגנים מבוץ וליכלוך, הוא עמיד לנפילות וחבטות קשות ביותר, גב השעון כפול, אטום לאוויר ומחוזק בסיבי זכוכית. השעון כולל 4 חיישנים - מצפן דיגיטלי פנימי, מד טמפרטורה (בצלזיוס או פרנהייט), מד גובה ולחץ ברומטרי לחיזוי מזג האוויר ומד צעדים. זמני זריחה ושקיעה - פונקציה המחשבת זמני זריחה ושקיעה לפי אזורים על כדור הארץ. זמן עולמי ב-30 ערים ראשיות בעולם.

ECO RUN פנס קטן עם עוצמה גדולה - עם תאורת לד לבן, פנס ה ECO RUN של TROIKA, נצמד לבגד שלך בעזרת מגנט חזק ורצועת סיליקון.

Amigo - אזעקה אישית שנצאת איתך כל הזמן - כמו חברה טובה המחוברת בטבעת למחזיק המפתחות שלך או לכל תיק יד, אשר תהיה עוצמתית מאוד במקרה הצורך. בשנייה אחת אפשר למשוך את את הטבעת ואז הסירנה הנשמעת בצליל חזק מאד של 120 דציבלים, היאתסמן שאת במצוקה וצריכה עזרה או תפחיד מיד את הרעים. מעולה להרגשת בטיחות למי שנמצא הרבה בדרכים לבד או לכל אדם המרגיש בהלה בעקבות דמות חשודה שמתקרבת אליו.