"אני בת 26 מאוהבת בפרוד בן 40 אב לשניים - האם אני מבזבזת את זמני?"

אתם שואלים, ד"ר רונית שרון עונה, וגם: מה יש לה לומר על פרשת הכדורגלנים והנערות הצעירות

זמן צפייה: 06:49

מה חושבת ד"ר רונית שרון, מטפלת זוגית ומשפחתית, על פרשת הנערות והכדורגלנים?

"בואו נדבר על הנפגעים במשחק הזה", אומרת שרון, "אלה הן צעירות, שבין אם הן רימו או לא לגבי הגיל שלהן, בסוף הן בנות 15 והן לא המבוגר האחראי ועשו להן שיימינג. הן בנות שנגועות בהערצה עיוורת וצריך להיזהר שעושים שיימינג כל כך מובהק.

המסרים החינוכיים שאמורים לבוא מהבית ומבית הספר צריכים להיות: לא ללכת עם בגירים בגיל הזה גם אם הם מפורסמים. לדבר על פירוק משפחות, על ההשלכות שיכולולות להיות לשקר לגבי הגיל. לגבי הכדורגלנים - צריך להכניס סדנאות לכדורגלנים בנושא של הערצה. איך מתמודדים עם הערצה".

שאלת צופה: "אני גרושה בת 26 ללא ילדים ויוצאת כבר כמה חודשים עם בן 40 עם שני ילדים בגיל 8 ו-10. לאחר תקופה הוא שיתף אותי שהוא ואשתו החליטו להיפרד ושהם בתהליכי פרידה של שנתיים. אני מרגישה מאוד לא בנוח ומצד שני אנחנו נהנים יחד וכיף לנו ביחד. אני מתאהבת בו אבל לא רוצה לבזבז סתם את זמני".

תשובה: "את עונה את תשובה לעצמך. בכללי לא כדאי להיכנס למשולש של שנים. למה יש פה פרידה של שנתיים. מדוע זה לא נגמר? זכרי, כששני בני הזוג מעוננים להפרד הגט הוא זמין וכמעט מיידי. מדוע זה נמשך? מדוע זה לא נגמר? אולי הם בתהליכי פרידה מסוג בדיקה ולא כדי באמת להתגרש. את צעירה הספקת להתחתן ולהתגרש אבל כל העתיד לפניך. מציעה לעשות בדק בית אמיתי ללמוד מפרק א', לבדוק טוב טוב מי זה פרק ב. כרגע סיימי את הקשר. אם הקשר חשוב ומשמעותי שיתגרש מאשתו ויגיע אליך באופן ראוי אחרי הפרידה הרשמית. אם אינך יכולה היעזרי בדמות שתסייע לך לפרק את החבילה. זכרי יש שם אישה אחרת עם ילדים שלה זכות הקדימה. אז פני מקום לבת זוגו ולילדים. אמרי לו שאם זה באמת רציני הוא יצטרך לעשות את התהליך עם עצמו ועם אשתו ורק אז תשקלו מחדש את יחסיכם. תאהבי את עצמך יותר ותאחלי לעצמך גבר שאהב מכבד ושתוכלי באמת לכונן איתו קשר משמעותי עוצמתי ומכבד".

שאלות בנושא יחסים וזוגיות מוזמנים לשלוח למייל: ronit@kshareem.co.il