"אני האישה שניצלה מכותרת בעיתון: 'נרצחה על ידי בעלה'"

חוותה אלימות מצד אביה ובעלה הראשון כשהיתה צעירה והיום היא מעודדת נשים לצמיחה

זמן צפייה: 12:31

דלינדה בכור חדד מעידה על עצמה שכמעט היא הייתה האישה שהיה נכתב עליה בעיתון: "נרצחה על ידי בעלה". האלימות ליוותה אותה כנערה רבות, על ידי אביה ועל ידי בעלה הראשון, אבל היא הצליחה לברוח משניהם. כעת לאחר שהוציאה ספר ביכורים בנושא היא יוצאת בהרצאה "לאהוב אותי בדרכו" בה היא מספרת את סיפור חייה.

"חוויתי אלימות מהיום שבו נולדתי", מספרת בכור חדד. "אבא שלי מתאגרף לשעבר שהיה לפעמים מתאגרף קצת עלי. זו היתה טעות שנולדתי לפי דבריה של אמי, שאמרה שלא יצא ממני שום דבר ושאני מכוערת. מצאתי את עצמי תמיד מקבלת נחמה מאנשים מפוקפקים. התחברתי לעולם התחתון והרגשתי שם מלכה. הייתי מוגנת. הייתי הכי יפה ומוצלחת, הגנו עלי. אם מישהו היה מתחיל איתי היו דוקרים אותו. לא הבנתי איפה אני ומה קורה.

אולי יעניין אתכם גם:

"אני רווקה בת 29 ובקשר עם גבר נשוי - האחריות לבגידה היא שלו או שלי?"

"בכלא אין דבר כזה מלכת הכיתה"

"ההורים שלי רצו לחתן אותי עם גבר גרוזיני מלאס וגאס. כשהוא הגיע לארץ אני ברחתי לזרועותיו של נרקומן, לימים בעלי - שהעביר אותי התעללות. גם כשהייתי בהריון קיבלתי מכות רצח. כשנולד הילד המשיכה ההתעללות. הוא שם את הילד בסל כביסה וגרם לי לחפש אותו. הייתי חסרת אונים. לא היה לי לאן ללכת. הוא היה יורק עלי, מכבה עלי סיגריות, אונס אותי".

איך עזבת?

"בכוחותי האחרונים ולבד, בלי אוכל וכסף ועם ילד קטן, כשאני בהריון שני - ברחתי.

"היום אני נותנת עצות לנשים מוכות - איך לצאת מהמצב, איך לעזוב. אני נשואה היום באושר ומרצה, הוצאתי ספר ואני כותבת את הספר השני. תמיד אומרים שבן אדם צריך מישהו אחד שיאמין בו - אני אומרת: בן אדם צריך להאמין בעצמו".