השיטה שתעזור לכן לחזור לזוגיות עם האקס המיתולוגי

ספיר לינוי, פתחה את "המכון להחזרת האקס" והיא מספרת ב"פותחים יום" שיש לא מעט נשים שעוזבות את בני זוגם ואז מתחרטות, והיא נמצא שם עבורן

זמן צפייה: 10:51

מה קורה אחרי הפרידה, האם יש אובססיה מסויימת?

אחרי הפרידה, הבחורה בסערת רגשות מטורפת והיא מתחילה להיות, לא נעים לומר, "פסיכית" והגבר לא יכול אפילו לחשוב על לחזור אלייה. נשים לא מושלמות. הן לא נותנות לגבר הזדמנות להתגעגע אלייהן ולפעמים הן שורפות את כל הגשרים. לא נותנת לו זמן להתחרט או לעבור את התהליך עד שיבין שיחליט שזו האישה של חייו. האאקס לא תמיד חוזר מהסיבה הנכונה.

מהי הסיבה הלא נכונה?

לתת לו תחושה של מה זה להיות בלעדייך. להרגיש שהוא ניסה לבד. תני לו ללכת, תעשי את התהליך האישי שלך. הגבר אומר לעצמו "היא תמיד תהיה פה , אני אעשה סיבוב והיא תמיד תהיה כאן". בעיקר מה שאני עושה עם המאומנות שלי זה לעשות סדר במחשבה. אם את שמה לב שאת מוותרת על כל החיים שלך, לדוגמה מוותרת על אימון כשהוא פנוי, כנראה שהקשר הזה לא טוב או שאת מוותרת על עצמך על מנת שזה יעבוד.

מצד אחד אין חוקים, יש זוגות שאוהבים לעשות הכל ביחד. 

נכון אבל צריך להיות לאישה את החיים שלה. יש כאלו שאומרים אני לא רוצה להיות איתה 24 שעוץ ביממה, אני רוצה כם לפתח קריירה למשל. ואילו היא חושבת שלהיות ביחד כל הזמן,  זה מקדם את החתונה. אני ניסיתי עם האקס שלי למרות שעברנו המון פרידות והוא עבר טראומת גירושין מאוד קשה והיום אנחנו בזויות טובה ואוהבת.

אם זה נורא קשה אז בשביל מה להתאמץ?

אני לא מכירה משהו שבא בקלות. זה תהליך ויכול להיות שהם לא עברו משברים.

חלק מהעניין זה להפחית את עניין הוויתורים עבור הזוגיות אבל יחסים זו מערכת של פשרות, לא?

הכל באיזון. השאלה היא עד כמה. אל תוותרי על עצמך. לאורך זמן זה לא יחזיק מעמד. הנשים מנסות להסביר לגברים למה הם טועים, איך אפשר להציל את הקשר בצורה מוטעת ולא שומעות מה הגברים לפעמים אומרים ורוצים.

מיכל דליות מוסיפה שכל הנושא המדובר הוא גם עבור גברים רק הם פחות מדברים על כך. יש משיכה לאותו אחד שאנחנו מאוהבות בו ולפעמים זה לא עובד וצריך להבין שגברים גם מוותרים המון הם פשוט עושים את זה בשקט.

כמו כן, יש את הפחד מלהחמיץ, אפשר להדביק את זה גם למערכות יחסים, השפע גורם לנו לחשוב שיש עוד משהו בחוץ ואנשים פחות משקיעים במערכות היחסים שלהם.