18 זה רק מספר: הזוג שנלחם על מערכת היחסים שלהם למרות הפרש הגילאים

הוא בן 44 והיא בת 26 ולמרות שפער הגילאים ביניהם גורם להרמת גבות, מרינה ואלכסיי מאוהבים אחד בשני: "הבנתי שהחיבור שנוצר לי איתו - אני לא אחווה עם מישהו אחר"

זמן צפייה: 09:19

מרינה ואלכסיי הם בעל ואישה, הם מאוהבים אחד בשני אבל הם מרגישים שפער הגילאים ביניהם גורם להרמת גבות - רק 18 שנים. הוא בן 44, גרוש ואב לשני ילדים והיא רווקה בת 26

מרינה ולאלסכיי הכירו מספר שנים לפני שהפכו לזוג, מעט אחרי שמרינה סיימה את התיכון. רק לאחר שהשתחררה מן הצבא היא יזמה. "בהתחלה לא חשבתי בכלל על זוגיות, הייתי ממוקדת בגיוס לצבא". שנתיים לאחר שהכירו, מרינה יזמה את הקשר עם אלכסיי מתוך הבנה שהחיבור שנוצר לה עם אלכס הוא מיוחד: "הבנתי שהחיבור שנוצר לי איתו - אני לא אחווה עם מישהו אחר".

למרות בחירתם אחד בשני, המשפחה והחברים לא מקבלים בהבנה את הקשר ביניהם, "ברגע שרואים את האינטרקציה ביננו ומכירים את הזוגיות שלנו טיפה יותר לעומק - אין שום צל של ספק לאף אחד שאנחנו מתאימים". אלכסיי מסביר, "18 הוא רק מספר, אנחנו לא מתעוררים בבוקר ואומרים 'ואוו יש ביננו פער גילאים'".
אלכסיי מספר שכאשר הכיר את מרינה, לדעתו היא לא הייתה מוכנה להיות בת זוגו, "בהתחלה לא הייתה בטוח שהיא בשלה ליחסים כאלה - וזו מערכת יחסים לא פשוטה".

מרינה מספרת כי החלטתה להתחתן עם אלכסיי כאשר רוב בני גילה המשיכו במסלול הטיפוסי של החיים לאחר הצבא - טיול ואז לימודים, לא גרמו לה להרגיש כי היא הפסידה משהו - "זכיתי בדברים אחרים וחוויתי אותם ביחד עם אלכסיי"