בזכות ניצחון על הולנד: מדליית ארד לנבחרת הג'ודו באליפות העולם

אחרי שורה של אכזבות שרשמו הג'ודאים הישראלים באליפות עד כה, הנבחרת הישראלית ניצחה 2:4 בקרב המכריע על המדליה באליפות שנערכת בטקשנט בירת אוזבקיסטן. שר הספורט טרופר: "גאווה גדולה"

זמן צפייה: 00:20

נבחרת ישראל בג'ודו זכתה היום (חמישי) במדליית ארד בתחרות הנבחרות הקבוצתית באליפות העולם בג'ודו שנערכת בטקשנט בירת אוזבקיסטן, לאחר ניצחון 2:4 על נבחרת הולנד. הג'ודאית הישראלית מאיה גושן ניצחה בקרב המכריע יריבה שפרשה לאחר פציעה.

הנבחרת הישראלית ניצחה בשמינית הגמר 2:4 את אוזבקיסטן, וברבע הגמר ניצחה 3:4 את דרום קוריאה. בחצי הגמר הפסידה ישראל 4:1 לצרפת - מה שהוביל אותה להתמודדות מול הולנד בקרב על מדליית הארד.

עד כה רשמו הג'ודאים הישראלים אכזבות באליפות העולם. גפן פרימו, טוהר בוטבול ותמנע נלסון לוי הפסידו בקרב על מדליית הארד כמו גם רז הרשקו שנפסלה לאחר שסידרה את שיערה בהחלטה שנויה במחלוקת. התקוות הגדולות למדליות - שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק - הפסידו כבר בקרב הראשון שלהם בקטגוריית המשקל שלהם.

תמנה נלסון לוי
תמנה נלסון לוי | צילום: איגוד הג’ודו העולמי

התחרות הקבוצתית הייתה האחרונה באליפות העולם. יש להזכיר שהנבחרת זכתה במדליית הארד גם בתחרות הקבוצתית במשחקים האולימפיים האחרונים בטוקיו.

שר התרבות והספורט חילי טרופר מסר: "ברכות לנבחרת הג׳ודו על הזכייה במדליית הארד באליפות העולם! גאים בכם על ההישג. ברכות לכל חברי הנבחרת, למאמנים ולאיגוד. גאווה גדולה".