אחרי המהומה בדרבי: עונשים כבדים להפועל ומכבי תל אביב

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל פרסם את גזר הדין על אירועי הדרבי האחרון בליגת העל בכדורגל, בו זרקו אוהדים משני המחנות אבוקות שגרמו להפסקת המשחק לדקות ארוכות. 3 משחקי הבית הקרובים של הפועל ייערכו ללא קהל, ובנוסף נענשה הקבוצה במשחק רדיוס, קנס של 70 אלף שקלים והפחתת נקודה על תנאי. יציעי 10-11 ייסגרו ב-3 משחקי הבית הקרובים של מכבי, ובנוסף הוטל עליה קנס של 30 אלף שקלים

זמן צפייה: 00:31

כמעט שבועיים עברו מאז אירועי הדרבי התל אביבי, שעם פתיחתו החלו אוהדי שתי הקבוצות לזרוק לכיוון המגרש אבוקות, כשאוהדי מכבי תל אביב השליכו גם רימוני עשן לעבר המגרש, ואוהדי הפועל תל אביב החלו לזרוק לסירוגין כדורים מהיציע לעבר המגרש. בעקבות האירועים נעצר המשחק למשך כ-25 דקות, והיום (ראשון) פרסם בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל את גזר הדין והטיל על הקבוצות עונשים כבדים.

מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ייאלץ לשחק שלושה משחקי בית ללא קהל, בנוסף למשחק רדיוס שירוצה לאחר המשחקים ללא קהל. כמו כן, המועדון נקנס ב-70 אלף שקלים וקיבל עונש של הפחתת נקודה על תנאי. מנגד, בהתאחדות החליטו לסגור את יציעי 10-11 בשלושת משחקי הבית הקרובים של מכבי תל אביב, בנוסף לקנס כספי של 30 אלף שקלים.

כזכור, מכבי תל אביב עמדה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות וקריאות גזעניות, והפועל תל אביב עמדה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים והתנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים.