מרתון תל אביב זו מסיבת הריצה הכי טובה בעיר

עוד רגע מתחיל מרתון תל אביב. וכמו בכל שנה, לצד אלפי אנשים שמגיעים לכאן בכדי לחגוג את הניצחון האישי שלהם, מתעוררים כל הציניקנים ומתבכיינים ששוב סוגרים להם את העיר

זמן צפייה: 01:37

עוד רגע ומתחילה פה מסיבת הריצה הכי טובה בישראל, מרתון תל אביב. וכמו בכל שנה, לצד אלפי אנשים מהארץ והעולם שמגיעים לכאן בכדי לחגוג את הניצחון האישי שלהם, מתעוררים כל הציניקנים ומתבכיינים ששוב סוגרים להם את העיר.

נסו להבין רגע כמה מדהים האירוע הזה. איזו תרבות מקסימה היא תרבות הספורט. איזה עוד אירוע מביא לעיר עשרות אלפי אנשים מכל גווני הקשת שמתאחדים לא בשביל להפגין, אלא בשביל להשיג ולעשות?

שקלתם פעם, במקום להתלונן, לצאת החוצה ביום הזה ולפרגן ולעודד, כמו שעושים בכל הערים הגדולות בעולם?

יצא לי להשתתף במרתונים רבים, בפריז, ברלין, ניו-יורק- אין שם מטר אחד שלא עומדים אנשים, שלא מכירים אותך בכלל, מעודדים אותך וקוראים בשמך.

כשרצתי במרתון תל-אביב לפני כמה שנים, האנשים שעודדו אותי בשולי הכביש היו המשפחה שלי, הילדים שלי. עזבו רגע כמה זה מרגש לקבל תמיכה מהאנשים שאתם הכי אוהבים, ותחשבו איזה שיעור חינוכי זה. איזו דוגמא טובה יותר הייתם רוצים לתת לילדים שלכם מאשר התמדה?

בכל שנה, מתייצבים על קו הזינוק עשרות אלפי אנשים. כל אחד עם סיפור מרתק שהביא אותו לרגע שבו הוא יוצא לנצח עוד משהו בעצמו. כמה כוח נפשי צריך בשביל להתגבר על כל המכשולים שהיום יום מציב לנו, שמנסים למנוע את השגת היעד הזה?

ריצה זה כמו החיים. יש עליות, מורדות, תכניות ומציאות. וכשהכל מתחבר וזה מצליח? זה סיפוק שאין דומה לו.  השנה, אשתתף שוב, הפעם גם עם הבת שלי. תבואו לעודד אותה?

 

עוד בדיבור:

הגיע הזמן שמישהו יצא נגד מרתון תל אביב