על מה כל ההתלהבות שלכם מהפאקינג כדורגל הזה?!

ליעד קליין תוהה בקול רם את מה שכל אישה חושבת: מה יש בחבורת גברים שרצים אחרי כדור שכל הגברים כל כך מתלהבים מזה?

זמן צפייה: 01:36

ליעד קליין:

אני כנראה אצא מפה בחורה מעצבנת, קלישאתית וקלולסית להחריד, אבל אני מוכנה להקריב את עצמי למען כל נשות העולם, כי הגיע הזמן שמישהי כבר תגיד את זה:

על מה כל ההתלהבות שלכם מהפאקינג כדורגל הזה?

כדורגל זה משחק איטי, בלי תחכום או אתגר שכלי, חבורת גברים שהם ממש לא מודל לחיקוי, רצים אחרי הלוך ושוב במגרש עצום ועושים לנו טובה אם מבקיעים כמה גולים. שאר הזמן הם פשוט בועטים בכדור או אחד בשני ונופלים על הדשא באובר אקטינג מוגזם.

לזה אתם קוראים גברים? מתבכיינים על הדשא כל פעם שמישהו נושם לכיוון שלהם, וזה אפילו לא אמין! כל הכסף שהם מרוויחים והם לא יכולים לקחת קורס בסיסי במשחק?

ותמיד איזה שחקן בועט וכל הגברים בחדר "וואו" "שיואו" ואני מסתכלת ובאמת – אני לא מבינה. הוא סתם בעט בכדור, מה הקטע?

ולמה שכדורסל לא יהיה הספורט הפופולארי בעולם? קודם כל – כולם שם גבוהים וחתיכים. דבר שני – כל הזמן קורה משהו! סל ועוד סל ועוד סל. וזה 40 דקות. 40 דקות זה ממש מספיק, 90 דקות זה הרבה יותר מדי ואלוהים כמה אני שונאת את המילה "הארכה".

ועד שהצלחתי לשרוד את ליגת העל, גביע המדינה, הליגה האנגלית האיטלקית הגרמנית הצרפתית האוזבקיסטנית, ואת ליגת האלופות, הגיע שוב המונדיאל.

חודש שלם בו כל בר יהיה מפוצץ בגברים מהופנטים מגברים אחרים, כל סלון יהיה מלא בגברים נוהמים על גברים אחרים, וכל אישה תהיה מלאה בפאסיב אגרסיבנס, בזמן שבעלה ישאל אותה: ממי אני יכול לראות את המשחק אצל חברים הערב? והיא תענה בחיוך "כן" אבל בתוך הראש שלה תרצח אותו חמש פעמים, או איך שאתם קוראים לזה - תכניס אותו לאופסייד.