מעדכנים כל דבר ברשתות החברתיות? אתם מכורים ל-Shareapy - תרפיה באמצעות שיתוף

נדמה שמאז שהרשתות החברתיות השתלטו על חיינו יותר ויותר אנשים שופכים את הלב שלהם מול כולם כחלק מהתמודדות שהם חווים. הבעיה, שהם מצפים שכל השאר יתנהגו בדיוק אותו הדבר

זמן צפייה: 01:44

קוראים לי אמיר, אני בן 33 ויש לי חמישה ילדים. כן, אני יודע מה עובר לכם בראש, בן 33... רק 5 ילדים... התחלנו מאוחר.

לפני כשלושה חודשים נולדה לי הילדה החמישית, מתוקה אמיתית בשם תמה ומשום מה אנשים מרגישים מספיק בנוח לשאול: "נו, אתם מתכננים עוד או שסגרתם את הבאסטה?"

אם אתם נשואים הרבה שנים ואין לכם עדיין ילד או אם עברו יותר מדי שנים מאז הילד האחרון אתם בטוח מכירים מקרוב שאלות כמו:

"נו, מה עם ילד?"

"לא מגיע לבן שלכם אח?"

"מתי מתחילים לעבוד על הבא בתור?"

איכשהו דווקא בנושא כזה רגיש, אנשים מרשים לעצמם להיות הכי פולשניים, בלי לחשוב בכלל על האפשרות שאולי אותו זוג מנסה להביא ילד לעולם ולא מצליח או כל מטען רגיש אחר שהנושא הזה סוחב איתו.

והשאלה שלהם דורכת על היבלת הכי כואבת שיש.

אני יודע, אני יודע, אנשים חסרי טקט מסתובבים בינינו כבר משחר ההיסטוריה, אבל לדעתי קרה כאן משהו נוסף בשנים האחרונות שמעצים את זה:

ה- Shareapy - תרפיה באמצעות שיתוף (מונח שאני המצאתי אגב)

נדמה שמאז שהרשתות החברתיות השתלטו על חיינו, יותר ויותר אנשים שופכים את הלב שלהם מול כולם כחלק מהתמודדות שהם חווים. שזה אחלה ואני לגמרי בעד לנקות את המערכת

אבל מצד שני, זה יוצר אצל רבים תחושה שהפרטיות מתה. זה גורם לאנשים לחשוב שכולם רוצים ואפילו חייבים לשתף ולדבר. ואם מותר לדבר על הכל - מותר גם לשאול הכל, לא?

אז זהו, שלא חברים. הפרטיות אולי גוססת אבל עדיין לא מתה. תשאירו לנו טיפה אינטימיות זוגית ותסמכו עלינו שאם נרצה לשתף אתם כבר תראו את זה בפיד שלכם.

יאללה שתפו ;-)