תכירו את סטס: מפתח אפליקציות, מנכ"ל של חברה, בן זוג, אבא ועבריין

סטס משחק פוקר בכל שבוע ובכך בעצם עובר על החוק. הגיע הזמן שישראל תצטרף למדינות המובילות ברשימת ה-OECD ותסדיר את המשחק בארץ

זמן צפייה: 01:54

הקמפיין להסדרת משחק הפוקר בישראל

 

אני סטס ואני עבריין

יש לי תואר אקדמאי בהנדסה תעשיה וניהול, אני מפתח אפליקציות ומנכ"ל של חברה. יש לי בת זוג, ילד ותינוק בדרך, ובכל שבוע אני עובר על החוק.

או במילים אחרות: משחק פוקר.

פוקר הוא משחק הקלפים הפופולרי בעולם. בישראל משחקים ומתעניינים בפוקר כחצי מיליון אנשים, מכל שכבות האוכלוסייה.

מדי שבוע אני יושב ומשחק פוקר עם מהנדסים, רופאים, עורכי דין, קצינים בצה"ל, כולם אנשים נורמטיביים לחלוטין.

אבל מדינת ישראל? היא לא ממש אוהבת פוקר. למרות שבעולם כבר יודעים שפוקר הוא משחק חשיבה אסטרטגי, שמפתח יכולות ניהול סיכונים, תכנון לטווח ארוך, שליטה עצמית ואמפתיה כלפי היריבים, ישראל מגדירה את כל המשחקים בו עבריינים ומחשיבה את המשחק כהימורים.

אז נכון, יש בפוקר אלמנט ממכר, אבל זאת בדיוק הסיבה שבגללה צריך להסדיר את משחק הפוקר, כדי שהמדינה תוכל לתת מענה ותמיכה לאותו חלק באוכלוסייה עם חולשה להימורים, כך שבמקום שגורמי עולם תחתון יספקו מקומות מחתרתיים למשחק ושחקנים ישחקו עם כסף שאין להם ובעמלות מופרכות- תהיה רגולציה, יהיה פיקוח ותהיה שליטה.

המדינות המובילות ברשימת ה-OECD כמו ארה"ב, גרמניה, איטליה, אירלנד, צרפת, אנגליה- כולן כבר הבינו זאת ממזמן ומאפשרות לשחק פוקר בצורה מפוקחת ונעימה וגם גוזרות את הקופון השמן של מיליארדי דולרים ממיסים ותיירות.

אז מדינת ישראל, הגיע הזמן להתקדם ולהסדיר את משחק הפוקר אחת ולתמיד, כי אני ואנשים כמוני– אנחנו לא עבריינים אנחנו סה"כ אנשים נורמטיביים שרוצים לשחק במשחק הקלפים הפופולארי בעולם.