יו"ר בית הנבחרים האמריקני נחת בארץ: "כבוד להגיע לירושלים"

חבר הקונגרס קווין מקארת'י הגיע לביקור בכנסת כראש משלחת דו-מפלגתית הכוללת 16 חברים נוספים. יו"ר הכנסת אמיר אוחנה קיבל את פניו: "תודה שנענית להזמנתי ובחרת בכנסת להיות הפרלמנט הראשון בעולם שתבקר בו"

יו"ר בית הנבחרים האמריקני עם אמיר אוחנה
יו"ר בית הנבחרים האמריקני עם אמיר אוחנה | צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית קווין מקארת'י נחת היום (ראשון) בישראל, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה קיבל את פניו ואמר: "ברוך הבא לישראל, תודה שנענית להזמנתי ובחרת בכנסת להיות הפרלמנט הראשון בעולם שתבקר בו". מקארת'י אמר: "כבוד הוא לנו להצטרף אליך בירושלים".

חבר הקונגרס מקארת'י נחת בנתב"ג, נענה להזמנתו של יו"ר הכנסת אוחנה, והגיע בראש משלחת של 16 חברי קונגרס נוספים, מהמפלגות הדמוקרטית והרפובליקנית. הכנסת כאמור תהיה בית המחוקקים הראשון בעולם בו יערוך ביקור רשמי מאז נכנס לתפקידו.

ביקור יו''ר בית הנבחרים האמריקני
ביקור יו''ר בית הנבחרים האמריקני | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

אוחנה הוסיף: "אני מעריך מאוד את העובדה שהגעת בראש משלחת דו-מפלגתית חשובה. אני מצפה לעבודה המשותפת בינינו שתחזק ותבצר את הקשר בין שני הפרלמנטים שלנו". מקארת'י השיב: "בשם כל המשלחת שלנו, כבוד הוא לנו להצטרף אליך בירושלים לחגוג את עצמאות ישראל ולשוב ולאשר את הקשר המיוחד בין האומות שלנו. ביקרתי בישראל יותר פעמים מבכל מדינה אחרת, והיום אני מגיע, לראשונה, כיו"ר בית הנבחרים. ב75 השנים הבאות השותפות החשובה שלנו מבטיחה להיות חזקה אפילו יותר מ75 השנים הראשונות".