נתניהו שוחח עם מקרון: "מצופה מידידותינו לעמוד מאחורינו"

יממה לאחר הקריאה של הנשיא הצרפתי לעצור את משלוחי הנשק לישראל והתגובה החריפה של רה"מ, נתניהו אמר בשיחה עם מקרון: "כפי שאיראן תומכת בכל חלקי ציר הטרור שלה, כך מצופה מידידי ישראל לעמוד מאחוריה - ולא להטיל עליה מגבלות שרק יחזקו את ציר הרשע"

זמן צפייה: 02:58

יממה לאחר הקריאה של מקרון לעצור את משלוחי הנשק לישראל - והתגובה החריפה של נתניהו: השניים ערכו היום (ראשון) שיחה, במהלכה ראש הממשלה אמר לנשיא צרפת: "כפי שאיראן תומכת בכל חלקי ציר הטרור שלה, כך מצופה מידידי ישראל לעמוד מאחוריה - ולא להטיל עליה מגבלות שרק יחזקו את ציר הרשע".

"פעולות ישראל נגד חיזבאללה יוצרות הזדמנות לשינוי המציאות בלבנון לטובת היציבות, הביטחון והשלום באזור כולו", הוסיף רה"מ. כמו כן, מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "שני המנהיגים סיכמו לקדם שיח בעניין במהלך ביקורו של שר החוץ הצרפתי, שביקש להגיע לישראל".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2410052122' autoplay='0' credit='' desc='נתניהו: "הבושה שלכם תהדהד הרבה אחרי שננצח"' poster='' kid='1_1m5xzswt' duration='127']

כאמור, מקרון קרא אתמול למדינות העולם להטיל אמברגו ולעצור את משלוחי הנשק לישראל "שבהם נעשה שימוש במלחמה בעזה". בריאיון לתחנת הרדיו "France Inter" בצרפת, אמר מקרון: "אני חושב שהיום, העדיפות היא לחתור לפתרון מדיני, ושנפסיק לספק נשק כדי להוביל את המלחמה בעזה". הוא הדגיש: "צרפת לא מספקת אותו".

שעות לאחר מכן, נתניהו התייחס לדבריו של מקרון, ותקף: "מדינות שלכאורה מתנגדות לציר הרשע והטרור של איראן קוראות לאמברגו נשק על ישראל. הבושה שלכם תהדהד הרבה אחרי שננצח - איתכם או בלעדיכם".