נתניהו יטוס לקליפורניה; ייתכן שייפגש עם אילון מאסק

בשבוע הבא צפוי ראש הממשלה להמריא לארה"ב. לפני נאומו בעצרת האו"ם בניו יורק, הוא מתכנן "לקיים פגישות עם אישים מובילים בתחום הבינה המלאכותית" - כך לפי גורמים מדיניים בכירים. כמו כן, כפי שדווח בחדשות 13, הוא צפוי להיפגש עם ביידן בשולי עצרת האו"ם

זמן צפייה: 00:21

פרסום ראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו, שצפוי להמריא בשבוע הבא לארצות הברית, ינחת בקליפורניה לפני נאומו בעצרת האו"ם בניו יורק. גורמים מדיניים בכירים אמרו היום (ראשון) לחדשות 13 כי נתניהו מתכנן לקיים פגישות עם אישים מובילים בתחום הבינה המלאכותית, ולאחר מכן הוא ימשיך לעצרת האו"ם. גורמים ישראלים אמרו כי ייתכן שנתניהו ייפגש עם אילון מאסק.

אילון מאסק
אילון מאסק | צילום: רויטרס

כפי שדווח בחדשות 13, ראש הממשלה צפוי להיפגש בביקורו בארה"ב עם הנשיא אמריקני ג'ו ביידן. עם זאת, הפגישה לא תתקיים בוושינגטון - אלא בשולי עצרת האו"ם. נאומו של ראש הממשלה בעצרת האו"ם תוכנן במקור ליום חמישי, אך נדחה ליום שישי. המשמעות: פמליית ראש הממשלה תשהה בניו יורק גם במהלך סוף השבוע - ותשוב לישראל רגע לפני יום כיפור.

Screenshot 2023 07 27 231438
רה''מ נתניהו והנשיא ביידן | צילום: תומר נויברג, פלאש 90 / רויטרס

ביקורו של ראש הממשלה בארצות הברית אמור לסיים מבחינתו סוג של "חרם" שעבר מאז שחזר למשרד ראש הממשלה, אחרי שקיווה לקבל הזמנה לבית הלבן. הסוגיות העיקריות שעל הפרק: איראן, המהפכה המשפטית והמגעים עם סעודיה..