סערת גוטליב: שב"כ שוקל לבקש מהיועמ"שית לפתוח בחקירה

חברת הכנסת מהליכוד חזרה על טענותיה כי ראש המוסד נפגש עם שקמה ברסלר וכי ארה"ב "יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר ליחיא סינוואר" ימים לפני 7 באוקטובר. מהמוסד נמסר: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית". פרסום ראשון: שב"כ שוקל לבקש מהיועמ"שית לפתוח בחקירה. גוטליב לראש שב"כ: "אתה לא מפחיד אותי, יש לך כל כך הרבה הסברים לספק"

זמן צפייה: 02:46

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) חזרה היום (רביעי) שוב על טענותיה כי ראש המוסד דדי ברנע נפגש עם שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית, וכי ארצות הברית "יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר ליחיא סינוואר" ימים לפני 7 באוקטובר. ממשרד רה"מ נמסר בשם המוסד: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד". פרסום ראשון: שב"כ שוקל לבקש מהיועצת המשפטית לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ גוטליב, לאחר שפרסמה שם של איש הארגון.

"עדנה קרנבל מפרסמת שארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מס ימים לפני התופת", כתבה גוטליב בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, "ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!".

אחרי הכחשת המוסד, גוטליב פרסמה ציוץ נוסף וכתבה: "אף עיתונאי אמיץ לא מסוגל לבדוק למה היה מפגש בין שקמה ברסלר לבין ראש המוסד. פגישה עליה רשמתי עוד לפני תופת אוקטובר. עד כה ברסלר לא הכחישה. המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים.. אבל חמגשיות של שרה נתניהו, זה מספיק לברוכי קרא לפרסם ולטנף. אני ח"כ ואהיה מחוייבת תמיד לעם ולאמת!".

שקמה ברסלר נואמת בקפלן
שקמה ברסלר נואמת בקפלן | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ברסלר כתבה בתגובה בחשבון הטוויטר שלה: "לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל. עיניים כל הזמן על המטרה - בניית מדינת ישראל טובה ומיטיבה למען כלל אזרחיה. ללא רעל וללא פייק".