סמוטריץ' נחת בפריז - וגם הפעם אף גורם רשמי לא ייפגש איתו

פרסום ראשון: שר האוצר הגיע לבירת צפרת למשך יומיים כדי להשתתף בכנס של מדינות ה-OECD, אך גם הפעם אף גורם רשמי מממשלת צרפת לא אמרו להיפגש איתו. מטעמו של שר האוצר נמסר כי "הוא הגיע לכינוס שרים של ה-OECD ולא ביקש כלל לקיים פגישות מדיניות". השגרירות הצרפתית בת"א: "לא צפוי מפגש עם גורמים ממשלתיים"

זמן צפייה: 01:28

פרסום ראשון: שר האוצר סמוטריץ' נחת היום (שלישי) בפריז לביקור של יומיים כדי להשתתף בכנס של מדינות ה-OECD, אלא שגם הפעם - באופן חריג מאוד - אף גורם רשמי מטעם ממשלת צרפת לא אמור להיפגש איתו. גורמים בצרפת אמרו לחדשות 13 כי אין כל כוונה לקיים פגישה מדינית כלשהי עם שר האוצר הישראלי לבין מי מטעמם.

גם לפני כחודשיים, נזכיר, הגיע סמוטריץ' לפריז - אז הוא גרם לתקרית מדינית כשאמר ש"אין דבר כזה עם פלסטיני", וצריך שגם בבית הלבן ישמעו על כך - מה שעורר ביקורת חריפה בעולם. גם כשהגיע שר האוצר לכינוס בינלאומי בוושינגטון הוא לא קיים פגישות מדיניות, והדבר גורם לבעיה בנראות של ישראל כשרבות ממדינות המערב מחרימות בכירים בממשלה בשל התנהגויות והתבטאויות.

Whatsapp Image 2023 05 14 At 2
שר האוצר בצלאל סמוטריץ'

מטעמו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נמסר כי "הוא הגיע לכינוס שרים של ה-OECD ולא ביקש כלל לקיים פגישות מדיניות". מטעם דובר השגרירות הצרפתית בתל אביב נמסר: "הביקור הובא לידיעתנו. לא צפוי מפגש עם גורמים ממשלתיים".