שני משנים ליועמ"ש ופרקליטת מחוז לשעבר: מועמדי סער להחליף את מנדלבליט

שר המשפטים פרסם את רשימת המועמדים לתפקיד המשפטי הבכיר במדינה, כאשר בין המועמדים הוא המשנה ליועץ המשפטי רז נזרי, המשנה רועי שיינדורף ועו"ד גלי בהרב מיארה - ששימשה בעברה כפרקליטת מחוז תל אביב

זמן צפייה: 01:52

שר המשפטים גדעון סער פרסם הבוקר (שני) את רשימת המועמדים שלו להחלפת היועץ המשפטי לממשלה המהכן, ד"ר אביחי מנדלבליט. סער שלח את המכתב המכיל את שמות המועמדים לשופט בדימוס אשר גרוניס.

בין המועמדים של סער לתפקיד היועמ"ש הבא - רז נזרי, שמכהן כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה לענייני ניהול ותפקידים מיוחדים ומשפט ציבורי-חוקתי. לפני כן כיהן כמשנה ליועמ"ש למשפט פלילי. בשנים האחרונות עומד נזרי כנציג היועמ"ש בקדמת הבמה בין היתר בכל נושא הממשלה הפריטטית וכן בתחום הקורונה.

רז ניזרי
המשנה ליועמ''ש רז נזרי

המועמד השני של שר המשפטים הוא רועי שיינדורף, שמשמש כיום כמשנה ליועמ"ש בתחום הדין הבינלאומי. שיינדורף עוסק בהתמודדות עם ניסיונות להעמיד לדין בחו"ל אישים ישראלים. לאחרונה נרשם ניצחון כשבית משפט בהולנד קבע כי שר הביטחון בני גנץ ומפקד חיל האוויר לשעבר אמיר אשל חסינים מהעמדה לדין ברקע תפקידם בצוק איתן.

רועי שיינדורף
המשנה ליועמ''ש רועי שיינדורף

המועמדת השלישית של שר המשפטים היא עו"ד גלי בהרב מיארה, ששימשה בעברה כפרקליטת מחוז תל אביב (אזרחי) במשך שמונה שנים, וכיום עובדת בשוק הפרטי ומשמשת כיועצת בתחום המשפט.

גלי בהרב מיארה
עו''ד גלי בהרב מיארה