ההתבטאות של נתניהו לטובת טראמפ: "עם הצד השני תהיה לנו בעיה"

חשיפת חדשות 13: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בדיון ביטחוני רגיש כי המועמד לנשיאות דונלד טראמפ "המבין טוב יותר את האתגרים שלנו", וכי "עם הצד השני תהיה לנו בעיה". לשכת ראש הממשלה: "הדיווח אינו נכון והדברים לא נאמרו"

זמן צפייה: 01:23

חשיפת חדשות 13: במהדורה המרכזית פורסמה הערב (ראשון) התבטאות יוצאת דופן של ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון סגור, לטובת המתמודד על נשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ - שיתמודד מחר בלילה בעימות עם יריבתו לתפקיד, סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס.

בדיון הביטחוני ציטט נתניהו פרטים מפגישה עם טראמפ, ואמר כי שוחח עמו בנוגע לאיראן. אז אמר נתניהו: "טראמפ מבין טוב יותר את האתגרים שעומדים בפנינו ומה אנחנו צריך לעשות מול איראן, הצד השני מבין את זה הרבה פחות; יהיה איתו הרבה יותר קשה. תהיה לנו איתו בעיה בסגנון של תקופת אובמה".

סגנית הנשיא קמלה האריס
סגנית הנשיא קמלה האריס | צילום: רויטרס

עבור נתניהו, ההתכתשויות עם אובמה סביב נושא הסכם הגרעין עם איראן היו חוויה טראומתית - ומכוננת. הוא סבור כי האריס תביא בשנית לחיכוכים אלו, ולפיכך, הוא לא מותיר ספק לאנשים בחדר שהוא סופר את הימים ל-5 בנובמבר, תאריך הבחירות לנשיאות ארצות הברית. מבחינתו, זהו תאריך מפתח במלחמה, כי אם דונלד טראמפ ייבחר בשנית לנשיאות - יוקל עליו מאוד, כך לדעתו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "הדיווח אינו נכון והדברים לא נאמרו".