אבו מאזן ביקש שיחה עם ראש הממשלה לפיד

בלשכת רה"מ טוענים שדבר הפנייה נודע רק היום, וכי בכוונתם לקבל את השיחה - חרף העובדה שרק לפני ימים אחדים גורם מדיני בכיר תדרך את הכתבים המדיניים ואמר שאינו צפוי לשוחח עם יו"ר הרשות. תאריך סופי לקיומה של השיחה טרם נקבע

זמן צפייה: 00:43

ללשכתו של ראש הממשלה יאיר לפיד הגיעה באחרונה פנייה מטעם לשכת אבו מאזן לקיים שיחת טלפון בין השניים - בצל ההסלמה, כך דווח הערב (רביעי) במהדורה המרכזית. בלשכתו של לפיד טוענים שדבר הפנייה נודע רק היום, וכי בכוונתם לקבל את השיחה - חרף העובדה שרק לפני ימים אחדים גורם מדיני בכיר תדרך את הכתבים המדיניים ואמר שאינו צפוי לשוחח עם אבו מאזן בקרוב.

בין היתר, גורם המדיני קשר את סירובו של לפיד להפגש עם אבו מאזן לנאום "50 השואות" שנשא אבו מאזן בביקורו בגרמניה לפני שבועות אחדים.

תאריך סופי לקיומה של השיחה טרם נקבע, אך היא, כאמור, צפויה להתקיים בקרוב. כך אישרו לחדשות 13 בלשכת ראש הממשלה. נזכיר כי מוקדם יותר השבוע אבו מאזן שוחח גם עם שר הביטחון בני גנץ וגם עם נשיא המדינה הרצוג, זאת ברקע ההסלמה ולקראת חגי תשרי. בישראל מצפים מאבו מאזן לפעול כדי למנוע את התרחבות ההסלמה ביהודה ושומרון בשבועות האחרונים.