האש מתפשטת בגבול הצפון: שריפות ענק בקריית שמונה ובגליל

הותר לפרסום: החטופים עמירם קופר, יורם מצגר, חיים פרי ונדב פופלוול מתו בשבי חמאס. גופתו של דולב יהוד, שהוגדר כחטוף, אותרה בקיבוץ ניר עוז כמעט 8 חודשים אחרי שנרצח בשבת השחורה. בתקיפה אווירית: צה"ל חיסל פעיל במערך ההתעצמות של חיזבאללה. דיווח: יועץ צבאי איראני נהרג אתמול בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה | עדכונים שוטפים

בקצרה:

היום ה-241 למלחמה: דובר צה"ל הודיע הערב (שני) כי החטופים עמירם קופר, יורם מצגר, חיים פרי ונדב פופלוול מתו בשבי חמאס בעזה. מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי גופתו של דולב יהוד, שהוגדר עד כה כחטוף, נרצח ב-7 באוקטובר וגופתו אותרה בקיבוץ ניר עוז.

בגבול הצפון נמשכו היום חילופי האש, ושריפות ענק פרצו באזורים רבים בגליל. בתקיפה אווירית באזור צור, צה"ל חיסל היום פעיל צבאי במערך ההתעצמות של חיזבאללה. באיראן דווח כי יועץ צבאי איראני נהרג בתקיפה המיוחסת לישראל אמש באזור חלב שבסוריה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום בדיון בוועדת החוץ והביטחון בכנסת כי הוא לא יסכים לעצור את המלחמה, והוסיף כי המתווה שהציג נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לא מדויק. מאוחר יותר הבהירו בבית הלבן כי מדובר בהצעה ישראלית וכי "ביידן הציג אותה באופן מדויק". גורם ביטחוני אמר הערב לחדשות 13 כי יש "סיכוי קלוש לעסקה", והוסיף כי התנהלותו של נתניהו פוגעת בסיכויים לחידוש המגעים.

[timeline id="5381" name="חרבות ברזל - יום 241"]

בהכנת הידיעה השתתפו אור הלר, אלון בן דוד, חזי סימנטוב, אלמוג בוקר, מוריה אסרף וולברג, ספי עובדיה, ליאור קינן, אלי סניור, יוסי אלי, ישי פורת, גיל תמרי, נריה קראוס, יוסף ישראל, עלי מוגרבי, נעם ברקן, הילה אלרואי, מאיר מרציאנו, שלומי אלדר, ברוך קרא, אביעד גליקמן, מתן חודורוב, נגה ניר נאמן, חן זנדר, ליאור ורוצלבסקי, מיה איידן, אריאלה שטרנבך, סיון אלקלק, טליה כהן, לירון שמם, נעם גולדברג, טל שורר, רוני שצ'וצ'ינסקי, אלעד זיני, לירן אהרוני, אורי שאבי, רן מאיר ודני מולכו