זיני למשפחות השכולות: "עבר מספיק זמן מ'אירועי שמחת תורה'
בשיחה הראשונה שקיים עם משפחות שכולות מאז כניסתו לתפקיד, ולאחר החלטתו להסיר את פינת הזיכרון לנופלי 7 באוקטובר, ראש השב"כ נמנע משימוש במילה "טבח", והסביר: "זו הייתה עמדה זמנית"
לאחר שהחליט על הסרת פינת הזיכרון לנופלי 7 באוקטובר בארגון, ראש שב"כ דוד זיני קיים אתמול שיחה טעונה עם המשפחות השכולות. ציטוטים נוספים מהשיחה שנחשפו הערב במהדורת שישי מצביעים על כך שזיני מקפיד להשתמש במונח 'אירוע שמחת תורה', ולא טבח 7 באוקטובר.
מדובר בשיחה הראשונה שהמשפחות מקיימות עם זיני מאז כניסתו לתפקיד, בה הכחיש את הדברים שפורסמו בעיתון "הארץ" ביום רביעי, ואמר למשפחות כי "זו הייתה עמדה זמנית שהוסרה כבר ביום הזיכרון לבקשת משפחות אחרות, וכדי לא ליצור אפליה בין הנופלים". עוד אמר כי "עבר מספיק זמן מ'אירועי שמחת תורה', המלחמה נגמרה".
משפחות שכולות זועמות על זיני: "לא ניתן לאף אחד לשכוח"

בשב"כ הגיבו להחלטת זיני בנושא הסרת הלוח ואמרו כי "בראיית ראש השב"כ הצגה של חלק מהחללים מקטינה את המחדל". עוד ציינו בארגון כי המטרה היא להנציח את זכרם של כלל הנופלים בדרך ראויה. רעות אדרי, אמו של לוחם השב"כ עידו אדרי שנרצח במסיבת הנובה, הגיבה להחלטה ואמרה: "אם אכן הציטוטים נכונים - המילים והמעשים של דוד זיני הם המשך הנרטיב הממשלתי להשכחת הטבח והמשך ההפקרה של עידו ושל שאר לוחמי השב"כ אחרי מותם".


