גלנט צפה בתקיפות חיל האוויר ברצועה ממסוק: "חמאס מבין רק כוח"

עם חידוש הלחימה, לאחר שחמאס הפר את הסכם הפסקת האש, שר הביטחון חזה בחידוש התקיפות של צה"ל בעזה. בהתייחסות לכך אמר: "צפיתי בתקיפות וראיתי את עוצמתן מתא הטייס במסוק קרב. אני חוזר ואומר - ארגון החמאס מבין רק כוח"

זמן צפייה: 00:43

שר הביטחון יואב גלנט צפה היום (שישי) בחידוש התקיפות של חיל האוויר ברצועת עזה, לאחר שחמאס הפר את הסכם הפסקת האש ולא מסר לישראל רשימה עם שמות חטופים שישוחררו. "בלילה האחרון בבור חיל האוויר, אישרתי את המשך ההתקפה של צה"ל", אמר גלנט בתום הטיסה, "הבוקר, ראינו כולנו את משמעות התקיפות, ראו את זה בישראל וראה את זה ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה".

"אני צפיתי בתקיפות וראיתי את עוצמתן מתא הטייס במסוק קרב של חיל האוויר מעל רצועת עזה. כפי שאמרתי מהיום הראשון, אני חוזר ואומר עכשיו - ארגון החמאס מבין רק כוח", הוסיף, "אנחנו נמשיך ונכה אותו עד שנשיג את מטרות המלחמה - פירוק ארגון החמאס, שלילת יכולותיו הצבאיות והחזרתם של החטופים אל ביתם. אנחנו נמשיך במשימה הזו עד לסיום מוצלח וניצחון על החמאס".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2312011741' autoplay='0' credit='אלעד מלכה' desc='דברי גלנט לאחר הטיסה' poster='' kid='1_getyq8hr' duration='50']

שר הביטחון גלנט לקראת טיסתו מעל שמי הרצועה
שר הביטחון גלנט לקראת טיסתו מעל שמי הרצועה | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

טיסתו של שר הביטחון מעל שמי הרצועה יצאה מבסיס תל נוף, ומפקד טייסת 190, סגן אלוף א', התלווה אליה. במהלך הטיסה, גלנט שוחח ברשת הקשר עם מפקד חטיבה 551 אלוף-משנה עידו קס, המפקד על כוחות צה"ל בגזרת בית חאנון.  גלנט הביע את הערכתו לאלוף-משנה קס וללוחמי החטיבה בעקבות פעולתם להשמדת יעדי החמאס בצפון הרצועה.