דיווח סעודי: ישראל תקפה מחסני טילים וכטב"מים בתימן

אחרי הדיווחים אתמול על פיצוצים באזור מעוז החות'ים בצנעא, הערוץ הסעודי אל חדת' מדווח מפי מקורות הטוענים כי ישראל תקפה מחסני טילים וכטב"מים במקום

זמן צפייה: 00:22

אחרי הדיווחים אתמול על פיצוצים באזור מעוז החות'ים בצנעא, בירת תימן, הערוץ הסעודי אל חדת' מדווח הבוקר (שישי) מפי מקורות הטוענים כי ישראל תקפה מחסני טילים וכטב"מים במקום.

כבר בתחילת המלחמה הצטרפו המורדים החות'ים בתימן למתקפות על ישראל, כאשר באמצע חודש אוקטובר יירטה ספינת מלחמה של הצי האמריקני ששטה סמוך לחופי תימן בין שניים לשלושה טילים שנורו לעברה, ובפנטגון העריכו כי הטילים כוונו לדרום ישראל. בסוף אוקטובר פגע כטב"ם שנורה מתימן בבית ספר באילת וגרם לנזק במקום. מאוחר יותר באותו יום הודיע צה"ל על כך שמערכת ה"חץ" יירטה טיל קרקע-קרקע שעשה גם הוא את דרכו לעיר הדרומית - בטרם זה חדר לשטח האווירי של ישראל.

חרבות ברזל חות'ים
ספינת המשא שנחטפה ע"י החות'ים

לפני כשבועיים השתלטו החות'ים על ספינת משא ששטה בדרום הים האדום, סמוך לתימן. בספינה לא נכחו ישראלים, וממשרד רה"מ נמסר: "מדובר במעשה טרור איראני, שמבטא קפיצת מדרגה בתוקפנות של איראן כנגד אזרחי העולם החופשי, ומייצר משמעויות בינ"ל לגבי ביטחון נתיבי השייט העולמיים". מדובר צה"ל נמסר כי "מדובר באירוע חמור מאוד ברמה העולמית".