אב המחבלים שחוסלו: "אל תאבדו את אחדות החמושים הפלסטינים"

אחיו של המחבל שביצע את הפיגוע בדיזנגוף בחודש אפריל האחרון חוסל הבוקר על ידי כוחות הביטחון יחד עם ארבעה מחבלים נוספים. אביו הגיב: "מחנה הפליטים ג'נין הוא ראש החץ שלכם"

זמן צפייה: 02:10

לאחר שכוחות מג"ב, צה"ל ושב"כ פעלו הבוקר (רביעי) בג'נין, כיתרו את בית משפחת המחבל ראעד חאזם שביצע את הפיגוע בבר ה"אילקה" ברחוב דיזנגוף בתל אביב, וחיסלו את אחיו של המחבל, אביו הגיב ואמר: "מחנה הפליטים ג'נין הוא ראש החץ שלכם, אחדות הפלגים היא ראש החץ שלכם. אל תאבדו את האחדות הזו של החמושים הפלסטינים ושל הפלגים הפלסטינים".

בנוסף לחיסול האח, על פי דיווחים פלסטיניים שלושה מחבלים נוספים חוסלו. בנוסף על פי הדיווחים במקום נפצעו 10 פלסטינים, שלושה מהם במצב קשה. במקביל, מטען שהכינו המחבלים לכוחות התפוצץ עליהם והבעיר את הבית.

תומר מורד ואיתם מגיני שנרצחו בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב
תומר מורד ואיתם מגיני שנרצחו בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב

אחיו של המחבל ומוחמד אלונה היו מבוקשים על ידי צה"ל בשל במספר פיגועי ירי בעת האחרונה, בהם פיגוע הירי לעבר טרקטור של משרד הביטחון סמוך לכפר ג'למה ב-13 בספטמבר. כמו כן עסקו בהוצאת פיגועים משמעותיים נוספים בתקופה הקרובה. בנוסף, במהלך הלילה נעצרו על ידי כוחות צה"ל שלושה מבוקשים נוספים.

כזכור, ברק לופןאיתם מגיני ותומר מורד, נרצחו באפריל האחרון בפיגוע ירי בבר "אילקה" במרכז רחוב דיזנגוף, ושישה אנשים נוספים נפצעו. המצוד אחר המחבל נמשך לאורך הלילה, כאשר לפנות בוקר הוא אותר במסגד ביפו וחוסל.