"חשבתי את מי להזמין לחתונה, לא להלוויה": משפחתו של אריאל נפרדת

שני אחיו ובן דודו של סגן אריאל רייך, שנפל אמש ברצועת עזה בהתפוצצות מטען, סיפרו עליו בכאב: "בחצי השנה האחרונה הוא היה הכי מאושר בעולם. הרגשתי שמשהו קרה, לא רציתי להאמין" | צפו בריאיון

זמן צפייה: 10:10

סגן אריאל רייך, בן ה-24 מירושלים, נפל אמש ברצועת עזה מהתפוצצות מטען. הבוקר (רביעי) שני אחיו יאיר וישי ובן דודו יואב סיפרו עליו בכאב. "אחי הגדול היה לוחם ומפקד אמיץ, תמיד הוביל והתנדב, היה פשוט גיבור", אמר אחיו יאיר. יואב סיפר: "היה גיבור, כל דבר עשה בענווה". יאיר הוסיף: "היו לו המון חברים שנהרגו והוא אמר לנו בטלפון שהוא 'הולך לחסל את המחבלים לזכרם".

סגן אריאל רייך (במרכז) שנפל ברצועת עזה חרבות ברזל
סגן אריאל רייך (במרכז) שנפל ברצועת עזה

ישי התייחס לכך שאריאל התארס לאחרונה והיה אמור להתחתן בחודש מרץ וסיפר: "הוא היה טהור, כל דבר עשה הכי טוב. הוא התקשר אלי במוצ"ש, אמר 'אני אוהב אותך' ושאני אשמור על נועה ארוסתו". יאיר הוסיף: "בחצי השנה האחרונה הוא פרס כנפיים, התחיל לגור לבד, היה הבן אדם הכי מאושר. אתמול חזרתי ממילואים בצפון והתחלתי להרגיש שמשהו קורה בעזה, לא רציתי להאמין".

סגן אריאל רייך חרבות ברזל
סגן אריאל רייך | צילום: באדיבות המשפחה
סגן אריאל רייך חרבות ברזל
סגן אריאל רייך | צילום: באדיבות המשפחה

יואב סיפר: "ביקשנו שישמור על עצמו, שלא יהיה עוד שכול. אריאל היה עמוד התווך, כשאומרים האח הבכור יש לזה משמעות והוא תמיד שמר על האחים שלו ועל כל המשפחה, בחור זהב". יאיר אחיו אמר: "הוא היה גיבור, נלחם למען המדינה. לא משנה מה קרה, בטוח שהוא הציל המון אנשים".